Arun Nagarathanam ⭐

سئو | ویرایشگر ویدیو | طراح

Arun Nagarathanam یک مربی برتر آنلاین است که در زمینه ها و نرم افزارهای مختلفی مانند بهینه سازی موتورهای جستجو، توسعه وب وردپرس، انیمیشن طراحی گرافیک دیجیتال تخصص دارد. او دوره های آنلاین را به بیش از 200000 دانش آموز در 190 کشور در سراسر جهان آموزش می دهد. دوره های سئو و توسعه وب او به دلیل آموزش های جامع و رویکرد عملی با مثال های فراوان مورد تحسین قرار گرفته است.

او یک مهندس الکترونیک برق، متخصص کامپیوتر، Skillshare و یک حسابدار خبره از هند است. سبک تدریس او این است که مفاهیم پیچیده را از طریق مثال ها و انیمیشن های ساده تجزیه می کند.

به همین دلیل است که شاگردانش او را معلم همه کاره می نامند!

می‌توانید در اینستاگرام به‌روزرسانی‌های جدیدترین کارهای طراحی/طراحی/هنر/صنایع دستی من را دریافت کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش 7 نکته برای ساخت یک گل کاغذی دست ساز شاد: 10 دقیقه کاردستی

7 Tips to Craft a Blissful Handmade Paper Flower: 10 Mins Crafts

یاد بگیرید که یک گل کاغذی دست ساز واقع گرایانه بسازید: از مجموعه 10 دقیقه کاردستی ما. یکی از مواد مورد علاقه من کاغذ است زیرا در متنوع ترین رنگ ها موجود است. ..


آموزش ویرایش ویدیو در Adobe Premiere Pro: The Beginner's Guide

Video Editing in Adobe Premiere Pro : The Beginner's Guide

Adobe Premiere Pro یک نرم افزار ویرایش ویدیو قدرتمند است که می توان از آن به روش های مختلفی برای ایجاد ویدیوهای خیره کننده استفاده کرد. این دوره ویرایش ویدیو به شما آموزش می دهد. ..


آموزش کلاس طراحی و انیمیشن پاورپوینت: 4 اسلاید مد روز بسازید

PowerPoint Design & Animation Class: Make 4 Trendy Slides

"این کلاس در مورد طراحی و متحرک سازی 4 اسلاید منحصر به فرد در پاورپوینت مطابق با آخرین روندها است. این کلاس مطمئناً برای مبتدیان پاورپوینت یا غیره نیست. .."