STAR CRAFTS

هنرمند، طراح جواهر

سلام!

به STAR CRAFTS خوش آمدید. من اخیراً اشتیاق دوران کودکی خود را برای ساخت جواهرات دوباره کشف کرده ام. من هر بار با طرح ها و سبک های مختلف آزمایش می کنم. در کلاس های من، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با تکنیک های اولیه و حداقل مواد جواهرات بسازید.

پیشینه کمی درباره من. من اهل قزاقستان هستم و 10 سال است که در مالزی زندگی می کنم. ایده STAR CRAFTS در دوران قرنطینه در مالزی شروع شد، جایی که من زمان و اشتیاق زیادی برای انجام کاری خلاقانه داشتم. اینگونه بود که دوباره اشتیاق خود را کشف کردم و تصمیم گرفتم کلاس هایی را در SkillShare برای شما بچه ها برگزار کنم.

من واقعا امیدوارم که از کلاس های من لذت ببرید و بیایید با هم کاردستی کنیم. اگر در طول فرآیند کاردستی خود سؤالی دارید، به من اطلاع دهید، خوشحال می شوم کمک کنم. من بسیار هیجان زده خواهم شد که کار جواهرات شما را نیز ببینم.

دوره های این مدرس:

آموزش کیف مروارید مروارید قدیمی

Vintage Pearl Beaded Bag

کیف مروارید قدیمی یک کیف بسیار شیک و کلاسیک است که می توانید آن را در هر مناسبتی بپوشید. در این کلاس من تمام مهره های کیف را می پوشانم و آن را به اشتراک می گذارم. .."


آموزش جواهرات برای مبتدیان: دستبند ساخته شده با ابزار و تکنیک اولیه

Jewelry For Beginners: Bracelet Made Using Basic Tools and Technique

به STAR CRAFTS خوش آمدید. این درس توسط من برای شما آورده شده است که در آن زمان و عشق خود را برای ساخت این دستبند صرف کردم. اگر درس ها را کامل تماشا کنید، تمام می شوید. ..


آموزش سنجاق گلدوزی مهره - مبانی منجوق دوزی، گلدوزی

Bead Embroidery Brooch - Basics of Beading, Embroidery

مهره زدن لوازم جانبی خود لذت بزرگی است. در این کلاس، من قصد دارم شما را با اصول منجوق کاری سنجاق سینه آشنا کنم. دروس عمدتا برای. ..


آموزش گوشواره سفالی پلیمری برای مبتدیان

Polymer Clay Earrings For Beginners

" درباره این کلاس به STAR CRAFTS خوش آمدید. این درس توسط من برای شما آورده شده است که در آن زمان و عشق خود را صرف ساختن این گوشواره های دست ساز زیبا از پلی کردم. .."


آموزش ساخت جواهرات: دستبند 3 رشته برای مبتدیان

Jewelry Making: 3 Strand Bracelet For Beginners

درباره این کلاس به STAR CRAFTS خوش آمدید. این درس توسط من برای شما آورده شده است که در آن زمان و عشق خود را برای ساخت این دستبند صرف کردم. اگر درس های فو را تماشا کنید. ..


آموزش گوشواره دست ساز روی پارچه - گوشواره منجوق برای مبتدیان

Handmade Earrings on Fabric - Beaded Earrings for Beginners

"گوشواره های شگفت انگیز مهره ای روی فلت. این کلاس شما را قدم به قدم از انتخاب مواد، لوازم و ابزار تا تکمیل آن می برد. ..."


آموزش جواهرات دانه دانه - گوشواره حاشیه ای و گوشواره مثلثی برای مبتدیان

Seed Bead Jewelry - Fringe Earrings and Triangle Earrings For Beginners

"درباره این کلاس به STAR CRAFTS خوش آمدید. این درس توسط من برای شما آورده شده است که در آن زمان و عشق خود را صرف ساختن این گوشواره های دست ساز زیبا از شیشه کردم. .."


آموزش گوشواره سفالی پلیمری - راهنمای کامل ساخت جواهرات

Polymer Clay Earrings - Complete Guide to Jewelry Making

"به STAR CRAFTS خوش آمدید! در این درس با تکنیک های جدید 19 طرح گوشواره سفالی پلیمری ایجاد کردم. تمام قطعات ظریف با استفاده از چند کولو انجام شد. .."