Venessa Baez

طراح و بازاریاب

سلام! اگر شما هم مانند من هستید، علاقه مند به استفاده از قدرت طراحی خود برای خیر و خدمت به جامعه با ایجاد چیزهایی هستید که به دیگران کمک می کند کنجکاوی خلاقانه خود را درگیر کرده و چیزهای جدید یاد بگیرند. فکر می‌کنم اینجا را دوست داشته باشید.

من همچنین معتقدم شفقت و تعادل کلیدهای آینده انسانی‌تر و رشد شخصی هستند.


کلاس‌های من برای کمک به طراحان دیجیتالی ایجاد شده‌اند که مهارت‌های جدیدی را به جعبه ابزار خود اضافه کنند و الهام‌بخش بمانند.

می‌توانید کار من را در .

پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه طراحی و برش گرافیک ایمیل

How To Design and Slice Email Graphics

در این کلاس، من را تماشا می‌کنید که با استفاده از کپی نوشته شده توسط شخص دیگری، یک ایمیل را طراحی و برش می‌دهید - درست مثل کار کردن برای یک مشتری واقعی.


آموزش نمونه کارها را محور: نکات وب سایت برای شکار شغل

Pivot Your Portfolio: Website Tips for Job Hunting

بخش بزرگی از کاریابی این است که یاد بگیرید چگونه خودتان را بازاریابی کنید و مهارت‌های موجود خود را دوباره بسته‌بندی کنید تا نشان دهید که چگونه با شغلی که شما محور هستید مرتبط هستند. ..


آموزش توسعه ایمیل پاسخگو HTML

Responsive HTML Email Development

" در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه یک ایمیل HTML ایستا بگیرید و آن را به یک ایمیل مقیاس پذیر و پاسخگو برای موبایل تبدیل کنید. این کلاس برای دانش آموزانی طراحی شده است که یک. .."


آموزش مقدمه ای بر توسعه ایمیل HTML

Intro to HTML Email Development

"در این کلاس، شما اصول اولیه کدنویسی یک ایمیل HTML با استفاده از جداول تودرتو و CSS درون خطی را خواهید آموخت. این کلاس برای هر کسی که می خواهد بیشتر بیاموزد مناسب است. .."


آموزش بهینه سازی تصاویر برای ایمیل و وب

Optimizing Images for Email and the Web

"در این کلاس، شما اصول اولیه بهینه سازی اندازه تصویر برای وب را بدون کاهش کیفیت زیاد یاد خواهید گرفت.  این کلاس از Adobe Photoshop و Illustra استفاده می کند. ..."