SP Van der Merwe

تصویرگر و کاریکاتوریست

سلام! نام من SP است و به خانه من در Skillshare خوش آمدید!

من دوست دارم احمق باشم و نقاشی بکشم، و با وجود اینکه کمی از دوربین خجالتی هستم، دوست دارم دانش خود را با مردم به اشتراک بگذارم.

اگر می خواهید آنچه را که من به طور منظم ترسیم می کنم ببینید، می توانید من را در

دنبال کنید

نقاشی می‌تواند فوق‌العاده سرگرم‌کننده باشد و راهی مطمئن نه تنها برای تسکین استرس، بلکه بیان خود و گذاشتن نشان خود در جهان است.

به همین دلیل است که من مجموعه‌ای از کلاس‌های مختلف را برای شما آماده کرده‌ام تا به شما کمک کنم آنچه را که دوست دارید پیدا کنید و چه چیزی به بهترین شکل به شما کمک می‌کند علامت منحصر به فرد خود را نشان دهید.

من یک هنرمند خودآموخته هستم که از 5 سالگی اورک‌ها، شخصیت‌های DBZ، موتور سیکلت، پوکمون، شخصیت‌های مارول و انواع چیزهای دیگر را طراحی کرده‌ام.

در حالی که بچه‌های دیگر اسباب‌بازی‌ها و جدیدترین اکشن‌های شخصیت‌های مورد علاقه‌شان را در یک برنامه تلویزیونی می‌خواستند، من همیشه احساس می‌کردم که کشیدن آن‌ها آنها را «مال من» می‌کند، حتی اگر اولین نقاشی‌های من خیلی خوب نبود.

از آن زمان، طراحی بخشی از من شده است، و حتی با وجود اینکه زمانی آن را برای یک یا دو سال رها کردم، دوباره برگشت و دوباره در حال انجام است.

من باید ابتدا تحصیلاتم را برای مهندسی کامل می‌کردم تا بتوانم حرفه‌ای را در هنر دنبال کنم. کاریکاتوریست بودن در آفریقای جنوبی/نامیبیا آنطور که من در ابتدا فکر می کردم آسان نیست، به این معنی که برای حفظ رویای هنری خود باید مدتی دیگر به بخش مهندسی تکیه می کردم.

من همچنین یک عکاس عروسی هستم (چی؟)، که در کنار همسرم انجام می دهم. به ما می گویند و از عروسی ها عکس و فیلم مستند می گیریم. دریافت پول برای عکاسی از مردم نیز به بهبود هنر من کمک زیادی کرده است، چیزی که بعد از حدود دو سال انجام این کار متوجه شدم.

در حال حاضر من در شهر کوچکی ساحلی در نامیبیا مستقر هستم. من هنوز در عروسی های زیادی فیلمبرداری می کنم و دائماً روی هنرم کار می کنم تا چیزی منحصر به فرد بسازم که بتوانم به همه نشان دهم. و البته، یک یا دو چیز را در طول مسیر به همه آموزش دهید!

دوره های این مدرس:

آموزش دقت طراحی خود را بهبود بخشید!

Improve your Drawing Accuracy!

اگر شما هم مثل من هستید، این شما هستید. . . این خیلی خسته کننده است؟ ? درست؟ ? من از اول با این مشکل دست و پنجه نرم کردم. حتی با سنت. ..


آموزش خود را کارتونی کنید: یک عکس را به یک شخصیت کارتونی تبدیل کنید!

Cartoonify Yourself: Turn a Photo into a Cartoon Character!

"تا به حال به این فکر کرده اید که اگر یک شخصیت در انیمیشن کارتونی مورد علاقه خود بودید چگونه بود؟ خوب، دیگر تعجب نکنید!! در این کلاس من شما را گام ب می برم. .."


آموزش نقاشی با جوهر: یک پرتره جوهری از حیوان وحشی مورد علاقه خود بسازید

Painting with Ink: Create An Ink Portrait of your Favorite Wild Animal

اگر در عشق من به هر چیز وحشی و شگفت انگیز و همچنین عشق من به جوهرسازی شریک هستید، این کلاس برای شماست. در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه بسازید. ..


Fineliner Doodling: آموزش Super Doodle!

Fineliner Doodling: Learning to Super Doodle!

تا به حال به این فکر کرده اید که هنرمندانی مانند Kerby Rosanes یا Lei Melendres چگونه آثار هنری doodle تماشایی خود را خلق می کنند؟ من هم همینطور. . اما، در طول چند ماه گذشته من s. ..


آموزش انیمیشن واقعیت افزوده: به خودتان قدرت های فوق العاده بدهید!

Augmented Reality Animation: Give Yourself Super Powers!

واقعیت افزوده اخیراً وارد دنیای شگفت‌انگیز فتنه‌ها و علاقه‌مندی به اینترنت شده است، بنابراین تصمیم گرفتم آن را به عهده بگیرم تا برخی از فناوری‌ها را یاد بگیرم. ..