Dominic Kowarik

مدرس تولید موسیقی

دومینیک کوواریک معروف به "Orl#ndo" در 1 آوریل 1988 در ولز (اتریش) به دنیا آمد.

موسیقی همیشه یک چیز بزرگ در زندگی او بود. در سن 14 سالگی برای اولین بار با صفحات گرامافون و وینیل ارتباط برقرار کرد و شروع به یادگیری همه چیز در مورد دیجی کرد. پس از 16 سال او اولین رویداد خود را در ولز آغاز کرد که موفقیت بزرگی برای او بود.
سپس با چند نفر تماس گرفت که باشگاه‌های ماهانه (موسیقی الکترونیک) به نام "کلاب انجمن" را برای Kulturverein Waschaecht در ولز سازماندهی می‌کردند. پس از چند سال، او در سالن‌های محلی اتریش، عمدتاً «درام باس؛» نواخت. او تحت چندین نام مستعار مانند (Techdrux، Elec.Drux، Dominique) بازی می کرد.

مکان ها (برترین ها):

Alter Schl8hof Wels، Posthof Linz، Stadtwerkstatt Linz، Cembran Keller Linz، Club Tunnel Linz، Röda Steyr، Flex Wien، Lederfabrik (PRESSURE FESTIVAL) Neumarkt.

پشتیبانی از DJ برای:

باربارا مورگنسترن، دی جی مارکی، خارش فنی، کنتراست بالا، دی جی زینک، کالیبر، لجستیک، کریس. سو، دی جی لی، ظریف، اشکال، دی جی اپسیلون، مرد سبز، آنژینا پی، واشر، پودر سفید مشکوک، ای استونجی، مستعار،

پاتریک پالسینگر، BTO Spider، Cherry Sunkist.

در سال 2008 او کمی از موسیقی فاصله گرفت و شروع به کار در صنعت خصوصی کرد. سال 2012 یک تغییر بزرگ برای او بود زیرا برادرش بر اثر سرطان درگذشت و سرانجام او را به تمرکز بر موسیقی بازگرداند. از سال 2014 تا 2016 او تعدادی بوتلگ غیر رسمی را در ساندکلاد منتشر کرد که بلافاصله 26 هزار پخش، هزار لایک و بیش از 1300 بارگیری (در کل) به دست آورد. او همچنین در چند مسابقه ریمیکس برای (J.LO Pitbull، Jamie Lidell، Chromeo) شرکت کرد.

سپس در سال 2016 پادکستی را در iTunes شروع کرد که بر روی "موسیقی الکترونیک" متمرکز بود به نام "اعتیاد حسی". اکنون او به بیش از 6000 شنونده در سراسر جهان رسیده است. در ژوئن 2016، نویسندگان و متصدیان اپل، پادکست او را در بخش "موضوع جدید" خود در دسته "موسیقی" به نمایش گذاشتند.

در ماه فوریه او ایمیلی از یک لیبل از شیکاگو دریافت کرد تا یکی از هنرمندان خود را برای آلبوم جدیدشان (Jason Maek Zaena - Birthday) ریمیکس کند که به صورت رایگان در MAEK Music منتشر شد.

او شرکت ضبط خود را به نام "SE7EN DAYZ" تأسیس کرد، جایی که شروع به انتشار موسیقی خود کرد.

اولین تک‌آهنگ Orl#ndo «رقص (با عشقت)» در ۱ آوریل ۲۰۱۸ در سراسر جهان در همه جا منتشر می‌شود. در ژانویه 2018 اولین ریمیکس او برای "Kosheen" در Apple Music در سراسر جهان منتشر شد. پس از آن دومین ریمیکس او برای "A-Trak Jamie Lidell" به صورت انحصاری در Apple Music در اسکاندیناوی منتشر شد. سومین ریمیکس او در سال جاری برای "Moby" اکنون فقط در Apple Music در کانادا در Universal Music منتشر شده است. در مارس 2018 ریمیکس او برای Red Carpet's Classic "Alright" منتشر شد که اکنون در سراسر جهان در Apple Music منتشر شده است. ریمیکس اخیر Orl#ndo برای "Whitney Houston" نیز اکنون در سراسر جهان در Apple Music منتشر شده است.

تأثیرات اصلی: میرویس، فوتک، آمون توبین، موبی، اعجوبه، سنت ژرمن، آرتفول داجر، باشگاه اجتماعی بوئنا ویستا، کوشین، رویسین مورفی،

اکنون او در حال کار بر روی اولین آلبوم خود با نام مستعار جدید خود KOBEY است.

ژانر اصلی او "موسیقی/رقص الکترونیک" است که بر روی دو مرحله ای، درام باس، فیچر هاوس، بیت های آینده متمرکز شده است.



دوره های این مدرس:

آموزش LOGIC PRO X Music Production Masterclass Dance and Pop Music

LOGIC PRO X Music Production Masterclass Dance and Pop Music

در این دوره به عنوان یک تهیه کننده موسیقی موارد مربوطه را به شما آموزش می دهم. این موارد مهمی را که باید در مورد شروع کار و عدم ورود به آن بدانید را پوشش می دهد. ..