Kai Song

ìmagìne · ìmplement · ìnspìre

سلام، من کای هستم.

من یک عکاس، فیلمبردار، فیلمساز، انیماتور و خلاق در لندن هستم. من از ویدیوهای نقد، ویدیوهای شرکتی و نحوه انجام آن فیلم می‌گیرم، در حالی که روی مجموعه وسیعی از تولیدات فیلمسازی کار می‌کنم.

اخلاق من این است: تصور کنید. پیاده سازی . الهام بخش، که در نهایت عبارت است از فکر کردن به ایده ها، اجرای آن ایده ها و امیدوارم الهام بخش اطرافیانم و کسانی که این برنامه را تماشا می کنند.

کمی درباره داستان من در اینجا تماشا کنید:

از داشتن یک دوره آموزشی در Skillshare واقعا خوشحالم!

در گذشته به ایده‌های پیچیده برای فیلم‌ها و فیلمنامه‌های بسیار پیچیده فکر می‌کردم و همیشه از اینکه نمی‌توانستم آنها را در فیلم زنده کنم به دلیل کمبود پول و زمان، ناامید بودم.

اما فیلمسازی با منابع شما را در مسیر خلاقانه متفاوتی قرار می دهد، بنابراین به جای اینکه به تخیل خود اجازه دهید و یک فیلمنامه پیچیده برای فیلمی بنویسید که به پول و منابع زیادی نیاز دارد، برعکس کار می کنید. به آنچه در دسترس دارید نگاه کنید، منابع خود و آنچه را که می توانید به آن دسترسی داشته باشید را ارزیابی می کنید، و سپس داستانی در مورد آن می نویسید.

در این کلاس، ما از فیلم کوتاه منبع خود به نام Rocket Girl به عنوان مثال استفاده می کنیم تا به شما نشان دهیم که چگونه با استفاده از منابع موجود خود به یک مفهوم دست پیدا کنید، چگونه بازیگران، مکان ها و وسایل را پیدا کنید، و همچنین چگونه بازیگران مستقیم و در بسیاری از موارد غیر بازیگر.

ما در مورد چگونگی ارائه ایده‌ها، نحوه برنامه‌ریزی فیلم کوتاه خود، از جمله فیلم‌نامه و استوری‌برد بحث خواهیم کرد.

همچنین برخی از دوربین‌های توصیه‌شده، تنظیمات دوربین، نور اولیه، طراحی صدا، برخی از قوانین فیلم‌سازی را که باید رعایت کنید پوشش خواهیم داد، و سپس به ویرایش می‌پردازیم و کمی در مورد برش، تصحیح رنگ، درجه‌بندی، صدا صحبت می‌کنیم. طراحی، با استفاده از یک صفحه سبز و برخی جلوه های ویژه اولیه.

این کلاس برای همه کسانی است که می خواهند کمی بیشتر در مورد فیلمسازی اولیه بیاموزند و به ویژه کسانی که بودجه زیادی برای ساخت فیلم خود ندارند، بنابراین ایده های خلاقانه ای برای گفتن یک داستان ارائه می دهند. با یک دوربین DSLR یا بدون آینه یا حتی با استفاده از تلفن هوشمند خود در محدودیت منابع موجود شما.

بنابراین در سفر ما به ما بپیوندید تا فیلم کوتاه منبع خود را بسازیم و در مورد اصول و ایده هایی که به راهنمایی ایده، اجرا و ایجاد نهایی پروژه ما کمک کرده است بحث کنیم.

دوره های این مدرس:

آموزش شروع به کار در Premiere Pro - ده چیزی که باید بدانید

Getting Started in Premiere Pro - The Top Ten Things You Need To Know

امروز ده کاری را که مردم می خواهند بدانند چگونه در Premiere Pro انجام دهند را بررسی می کنیم. این کلاس کوچک مناسبی است که به شما کمک می کند تا در Pre خود شروع کنید. ..


آموزش ساخت یک فیلم کوتاه برنده جایزه بدون بودجه | منبع فیلمسازی

Make an Award Winning Short Film with no Budget | Resource Filmmaking

«فیلم‌سازی منبعی را می‌توان به‌عنوان استفاده از منابعی که در اختیار دارید برای ساختن یک فیلم کوتاه یا حتی یک فیلم بلند کامل تعریف کرد. در ص. .."


آموزش فیلم سینمایی آسان با استفاده از Canon M50 | ده نکته برتر

Easy Cinematic Video Using the Canon M50 | Top Ten Tips

"در این کلاس ما به نحوه ایجاد فیلم سینمایی با دوربین محبوب Canon M50 خواهیم پرداخت - اما تمام توصیه ها، نکات و اصول این کلاس قابل استفاده است.


آموزش یک CV/رزومه متحرک ایجاد کنید

Create an Animated CV / Resume

"من رزومه اصلی انیمیشن خود را در سال 2015 تهیه کردم و تا کنون مردم در سراسر جهان آن را نزدیک به 90000 بار تماشا کرده اند و بیش از 100000 دقیقه آن را تماشا کرده اند."