Leisa Eining

علاقه مندان به نویسنده و نویسنده

خبر عالی! Scrivener 3 برای Windows 3.0 دیروز (22 مارس 2021) منتشر شد. برای خرید یا ارتقا برو اگر اخیراً نسخه اصلی ویندوز را خریداری کرده‌اید، می‌توانید به صورت رایگان آن را ارتقا دهید. اگر نسخه اصلی ویندوز را برای مدت طولانی دارید، می‌توانید با تخفیف آن را ارتقا دهید.

Scrivener 3 برای ویندوز بسیار شبیه Scrivener 3 برای Mac است. بنابراین، بیشتر کلاس های Scrivener من برای نسخه جدید ویندوز قابل اجرا خواهند بود. پس از ارتقاء به نسخه جدید، حتماً کلاس های من را بررسی کنید.

من دوره‌هایی را برای یک مدرسه آنلاین به مدت هشت سال در مورد مهارت‌های نوشتاری ایجاد کردم و تدریس کردم - از جمله تفکر خلاق و تحلیلی، مهارت‌های تحقیق ضروری، تفکر انتقادی، نوشتن متقاعدکننده، منطق رسمی، عذرخواهی، جدلی، و ایجاد ارائه چند رسانه‌ای .

اکنون، من دوره‌هایی را به‌طور تمام وقت ایجاد می‌کنم تا به نویسندگان در تمام مراحل حرفه نویسندگی‌شان از مبتدی تا با تجربه کمک کنم، از جمله نحوه استفاده کامل از ابزارهای نویسنده مانند Scrivener، Scapple و Aeon Timeline 2.




/span>

دوره های این مدرس:

آموزش Scrivener 3: ویژگی جدید با استفاده از چندین پروژه Scrivener در زبانه ها

Scrivener 3: NEW FEATURE Using Multiple Scrivener Projects in Tabs

"فرآیند کار و نوشتن خود را با چندین پروژه Scrivener بهینه کنید! فقط با یک پروژه Scrivener می توانید کارهای زیادی انجام دهید - به خصوص با Scrivener 3 a. .."