Denise Soden

هنرمند آبرنگ و سازنده محتوا

Denise Soden یک هنرمند آبرنگ و خالق محتوای آموزشی آنلاین است. او از قبل از اینکه به یاد بیاورد، شیفته حیوانات و هنر بوده است. در سال 2015، او حرفه، علاقه و سبک زندگی خود را به عنوان مربی باغ وحش ترک کرد تا به سلامت شخصی خود توجه کند. با این حال، تقریباً در همان زمان، او آبرنگ‌ها را پیدا کرد و از آن زمان به طور کامل برای آنها درمان می‌شود. او که ریشه های هنری خود را با علاقه اش به حیات وحش و آموزش مرتبط می کند، اکنون یک هنرمند تمام وقت و سازنده محتوای آموزشی آبرنگ است.

من کاملاً دوست دارم درباره چیزهایی که در زندگی دوست دارم تحقیق کنم، و به لطف YouTube و Skillshare، من این فرصت را دارم که همه آنها را با شما به اشتراک بگذارم! در اینجا در Skillshare، کلاس‌های آموزشی را خواهید یافت که با پرداختن به جزئیات نقاشی با آبرنگ، واقعاً بر نشان دادن علاقه‌مندان به آبرنگ درونی ما تمرکز دارند. من در حال حاضر کلاس هایی در مخلوط کردن آبرنگ، ایجاد پالت سفارشی، کنترل آب و موارد دیگر دارم.

من سفر خود را برای تولید محتوا از جایی شروع کردم که اکنون بیش از 80000 مشترک داریم! من از انجمن آنلاین خود بسیار سپاسگزارم و امیدوارم که در اینجا در Skillshare بیشتر شکوفا شود. همچنین می‌توانید من را در اینستاگرام که در آن به طور منظم‌تری فعال هستم، پیدا کنید یا برای ثبت‌نام در خبرنامه‌ام به من مراجعه کنید. در Etsy می‌توانید چاپ‌ها، برچسب‌ها و سایر مواردی را که آثار هنری من را نشان می‌دهند پیدا کنید.

مثل همیشه، نقاشی مبارک!

دنیز

آیا دوست ندارید پالت سفارشی خود را بسازید؟ در سال 2019، برای راه‌اندازی اولین و دومین پالت آبرنگ خود با هم همکاری کردم. می توانید پالت آبرنگ داوینچی دوستدار زمین دنیس و پالت آبرنگ داوینچی حیات وحش دنیس را در وب سایت آنها بیابید.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ترسیم و رنگ آمیزی چشم حیوانات در آبرنگ

How to Draw & Paint Animal Eyes in Watercolor

چشم ها دریچه ای به روح هستند، چه در انسان و چه در حیوانات. در این کلاس به ما بپیوندید تا بلوک های سازنده ایجاد چشم های خاطره انگیز را یاد بگیرید که به شما کمک می کند. ..


آموزش چگونه حیوانات سفید را در آبرنگ نقاشی کنیم

How to Paint White Animals in Watercolor

"نقاشی حیوانات در هر دو انتهای طیف ارزش می تواند چالش برانگیز باشد، به ویژه با استفاده از آبرنگ. این دومین کلاس در یک سری کوچک دو قسمتی است. ..."


آموزش تسلط بر کنترل آب: از قدرت آب در آبرنگ استفاده کنید

Mastering Water Control: Harness the Power of Water in Watercolors

در این کلاس یاد می گیریم که چگونه از قدرت آب در آبرنگ استفاده کنیم. اغلب به عنوان یکی از دشوارترین مفاهیم پیرامون این رسانه، I w. ..


آموزش ردیابی در آغوش گرفتن: انتقال تصاویر مرجع برای آبرنگ

Embracing Tracing: Transferring Reference Images for Watercolor

می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که با عجله یک طرح را شروع کنیم تا فوراً نقاشی را شروع کنیم، اما داشتن زیربنای مناسب قبل از شروع نقاشی می‌تواند یک قطعه را بسازد یا خراب کند.


آموزش چگونه حیوانات سیاه را در آبرنگ نقاشی کنیم

How to Paint Black Animals in Watercolor

"نقاشی حیوانات در هر دو انتهای طیف ارزش می تواند چالش برانگیز باشد، به ویژه با استفاده از آبرنگ. این اولین کلاس در یک سری کوتاه دو قسمتی کاوش است. ..."


آموزش نحوه تنظیم یک پالت آبرنگ سفارشی

How to Set Up a Custom Watercolor Palette

انتخاب رنگ های مناسب برای پالت آبرنگ شما می تواند کار دشواری باشد! در این کلاس، ما بر اساس اطلاعاتی که از کلاس گذشته آموختیم، استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش خز، پر و فلس: نقاشی بافت حیوانات در آبرنگ

Fur, Feathers, and Scales: Painting Animal Textures in Watercolors

ایجاد توهم خز، پرها و فلس ها در حالی که کیفیت ذاتی اثیری موجود در آبرنگ ها را حفظ می کند، می تواند دشوار باشد. با این من ..


آموزش مخلوط کردن آبرنگ بر اساس خواص رنگدانه

Watercolor Mixing Based on Pigment Properties

"در این کلاس، ما به گیک های درونی خود در آبرنگ ضربه می زنیم تا بهتر بفهمیم که چگونه خواص رنگدانه بر توانایی ما در ترکیب رنگ ها تاثیر می گذارد. جنبه فنی w...."