Gerry O'Brien

Gerry O'Brien یک متخصص SQL Server ، توسعه دهنده نرم افزار و مربی خبره Microsoft در SQL Server است. گری اوبراین از زمان انتشار SQL Server 7.0 برای اولین بار از SQL Server استفاده می کند. وی در حالی که به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار و DBA برای یک شرکت مشاوره فعالیت می کرد ، مسئولیت نصب ، پیکربندی و نگهداری چندین نمونه از SQL Server را برای پشتیبانی از وب سایت ها و خدمات آنلاین مسئولیت داشت. وی همچنین فن آوری های پایگاه داده را به عنوان یک مربی فناوری اطلاعات در مدارس بعد از مدرسه و به عنوان مربی مجوز مایکروسافت آموخت و دو سال را به عنوان یک برنامه ریز محصول صدور گواهینامه با Microsoft Learning گذراند ، جایی که وی امتحانات صدور گواهینامه را برای SQL Server 2008 و SQL Server 2008 R2 گذراند.
دوره های این مدرس:

آموزش نصب SQL Server 2012

Installing SQL Server 2012

با نحوه نصب ، ایمن سازی و نگهداری SQL Server 2012 آشنا شوید.


آموزش Microsoft SQL Server 2016: داده های پرس و جو

Microsoft SQL Server 2016: Query Data

نحوه پرس و جو جداول را در Microsoft SQL Server 2016 بیابید. نحوه استفاده از عبارات SELECT ، فیلتر کردن ، گروه بندی و مرتب سازی نتایج و موارد دیگر را بیاموزید.


آموزش Microsoft SQL Server 2016: نصب و مدیریت

Microsoft SQL Server 2016: Installation and Administration

با نحوه نصب و مدیریت SQL Server 2016 آشنا شوید. نحوه بهینه سازی عملکرد ، ایمن سازی SQL Server و تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی پایگاه داده خود را بیاموزید.


آموزش سerال از Microsoft SQL Server 2012

Querying Microsoft SQL Server 2012

با نحوه پرس و جو از داده ها از جداول SQL Server آشنا شوید.