Tracy Villaume

هنرمند رسانه های ترکیبی

من یک شخصیت رادیویی و هنرمند ترکیبی هستم که با همسر، دو فرزندم و یورکیپو ما، فرانکی، در منطقه پایتخت نیویورک زندگی می کنم. من که در 20 سالگی در اروپا زندگی کردم و با یک فرانسوی بومی ازدواج کردم، دوست دارم سفر کنم و فرهنگ های جدید را تجربه کنم. من همچنین شیفته هنر شراب سازی و مطالعه هستم، اما با وجود اینکه چیزهای زیادی در مورد جزئیات و ریشه های آن یاد گرفته ام. بسیاری از بطری های مورد علاقه من، من بیشتر دوست دارم چیزهای عالی را برای نوشیدن توصیه کنم.

من عاشق ایجاد و اشتراک گذاری هستم! چه یک دستور پخت جدید باشد، چه یک تکنیک هنری تجربی یا چیدمان مجدد مبلمان در یک اتاق، چیزی در مورد یک پروژه تمام شده وجود دارد که قلب من را به آواز خواندن وا می دارد. من به خصوص به نقاشی انتزاعی، کلاژ، چاپ ژلی و رنگرزی محیطی علاقه دارم زیرا هیچ اشتباهی وجود ندارد. من همچنین به طور منظم ژورنال نویسی هنری را تمرین می کنم و نمی توانم از ساخت ژورنال های خودم دست بکشم.

اگر کسی یاد بگیرد که چیز جدیدی از من بسازد، قرمز یا سفید عالی بعدی خود را کشف کند، یا به سادگی از خواندن پست های وب سایت من لذت ببرد، من خود را یک موفقیت چشمگیر می دانم.

دوره های این مدرس:

آموزش Eco-Dyeing: Nature's Paint (ایجاد هنر منحصر به فرد با استفاده از برگ و گل)

Eco-Dyeing: Nature's Paint (Creating Unique Art Using Leaves & Flowers)

در این کلاس، فرآیند ساده ایجاد چاپ‌های زیبا و منحصر به فرد روی پارچه و کاغذ را با استفاده از برگ‌ها و گل‌ها با استفاده از این‌های خانگی یاد خواهید گرفت. ..