Starlene Designs

تصویرگر :: معلم :: عاشق حیوانات

هولا! من استارلین هستم، یک یادگیرنده و معلم همه چیز خلاق. زمانی خودم را "هنرمندانه بلاتکلیف" می دانستم (یا Artistic ADD ::haha::) زیرا راه های هنری متنوعی را دنبال کردم - استاد باغبان، طراحی منظره، عکاسی از طبیعت، کاغذ سازی، طراحی گرافیک، تصویرسازی، طراحی پارچه، نویسنده نجاری، فلزکاری، هنرهای لپیدار، طراحی مد، طراحی داخلی، اسباب کشی، خیاطی، سوزن دوزی...آیا تصویر را دریافت می کنید؟ با این حال، اخیراً، شخصی از من به عنوان یک زن رنسانس یاد کرد، زیرا من به خوبی در هیچ جایگاه خاصی قرار ندارم. اینگونه است که من به خودم برچسب می زنم تا به جلو بروم - یک زن رنسانس با علایق و استعدادهای مختلف!

من اینجا هستم تا یاد بگیرم، آنچه را که یاد می‌گیرم منتقل کنم، و دوستی‌های هنری حمایتی را با شما ایجاد کنم! من دوست دارم شما را در اینستاگرام دنبال کنم - می توانید من را در Starlene Designs پیدا کنید ♥

دوره های این مدرس:

آموزش Line Art خود را از Flat به FAB در Procreate ببرید - برس‌های بافت رایگان و تمرین نقوش هنری

Take Your Line Art from Flat to FAB in Procreate - Free Texture Brushes & Practice Art Motifs

" با مهارت هایی که در این کلاس سرگرم کننده و گام به گام غواصی عمیق آموزش داده می شود، هنر خط خود را از صفحه خارج کنید. یاد خواهید گرفت: - چگونه هنر خط تمیز ایجاد کنیم - چطور .."


آموزش ایجاد هنر جوهر الکلی در iPad خود در Procreate + براش‌ها، کاغذ، مدل‌ها و فهرست POD رایگان

Create Alcohol Ink Art on your iPad in Procreate + Free Brushes, Paper, Mockups & POD List

" در این کلاس مفصل و گام به گام، من به شما یاد می‌دهم که چگونه از مبتدی به هنرمند موفق بروید و هنر شبیه‌سازی شده واقعی الکل را در iPad خود ایجاد کنید. .."


آموزش ایجاد براش، پالت و تمبر رایگان در Procreate در iPad PLUS

Create Alcohol Ink Florals in Procreate on the iPad PLUS Free Brushes, Palettes & Stamps

" به عنوان دنباله کلاس محبوب من "ایجاد هنر جوهر الکلی در Procreate"، این کلاس متوسط ​​جدید مهارت های شما را به سطح جدیدی از هنر و pu می برد. .."