Nina Hidalgo

هنرمند مینیاتور

نینا هیدالگو، نقاش مینیاتور فیلیپینی، از سال 2016 در مجلات و بوم‌های کوچک نقاشی می‌کشد. نینا که در ابتدا خوشنویس آبرنگ بود، مهارت‌های خود در آبرنگ را با علاقه‌اش به مینیاتور ترکیب کرد و ترکیبی عالی از دو علاقه‌اش را به ارمغان آورد.

پیشرفت نینا در نقاشی مینیاتوری به او این امکان را داد که علاقه مندان را تشویق کند تا هر چقدر هم که کوچک باشد به هنر ادامه دهند.

دوره های این مدرس:

آموزش رنگ آمیزی برگ ها با استفاده از برس های مختلف

Painting Leaves using Different Brushes

"می خواهید برگ ها را با استفاده از برس های مختلف رنگ آمیزی کنید؟ پس این کلاس برای شما مناسب است. خانواده هنرمند شرکت قلم مو پرینستون من هزاران براش را برای بررسی ارسال کردند و بنابراین من ...."


آموزش کیک کاغذی مینیاتوری

Miniature Paper Cakes

"آیا شما عاشق همه چیزهای شیرین و مینیاتوری هستید؟ اگر اینطور است، این کلاس مهارتی کیک های کاغذی مینیاتوری برای شما مناسب است! در این کلاس، ما به کاوش در wo. ..."


آموزش مجله DIY

DIY Journal

سلام! در اینجا یک کلاس سریع وجود دارد که چگونه می توانید مجله خود را بسازید.


آموزش مینی قاصدک های آبرنگ

Mini Watercolor Dandelions

"یاد بگیرید چگونه به راحتی قاصدک های کوچک را در آبرنگ نقاشی کنید. این کلاس برای کسانی که علاقه مند هستند یا کسانی که می خواهند نقاشی مینیاتوری را شروع کنند مناسب است. . .."


آموزش نقاشی گل همیشه بهار در مینیاتور

Painting Marigold in Miniature

سلام! این نینا هیدالگو برای کلاس Skillshare دیگر است. امروز، در مورد نقاشی در مینیتو، برخی از تکنیک های خود را آموزش داده و به اشتراک خواهم گذاشت. ..