Beth Mueller

کشف + داستان

داستان‌ها قدرتمند هستند - وقتی که معلم کلاس دومم برای ما خواند کجای پیاده‌رو به پایان می‌رسد، می‌دانستم می‌خواهم نویسنده شوم. از آن زمان، مدرکی در زمینه تدریس نویسندگی خلاق گرفتم و کارهای خودم را منتشر کردم. من همچنین مدرک بازاریابی دارم و استراتژی کسب و کار و نوشتن خلاق را برای کمک به شرکت ها برای برقراری ارتباط برای بیش از یک دهه ترکیب کرده ام. جدیدترین ماجراجویی من Discovery + Story است که در آن منابع و نکات رایگانی برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک ارائه می‌دهم تا ارتباطات خود را به سطح بعدی ارتقا دهند. آن را در .

بررسی کنید
دوره های این مدرس:

آموزش نکات ارائه برای درونگراها: ابرقدرت های خود را آزاد کنید

Presentation Tips for Introverts: Unleash Your Superpowers

هر فردی می تواند سخنران موثری باشد، چه در حال ارائه در مقابل مخاطبان زیادی در یک سالن، چه در یک رویداد شبکه و ارائه به روز رسانی پروژه باشد. ..


آموزش نکات ساده برای بهینه سازی نمایه های رسانه های اجتماعی کسب و کار شما

Simple Tips to Optimize Your Business Social Media Profiles

در این کلاس، چند ایده ساده را بررسی می کنیم که می توانید برای بهینه سازی پروفایل های رسانه های اجتماعی خود برای دستیابی به اهداف تجاری خود پیاده سازی کنید. این به ما کمک می کند تا cl. ..


آموزش داستان سرایی برای کسب و کارهای کوچک: شرح کسب و کار قاتل ایجاد کنید که با مردم بچسبد

Storytelling for Small Business: Create a Killer Business Description that Sticks with People

"احتمالاً همیشه از شما می پرسند که کسب و کار شما چه می کند -- آیا پاسخ فعلی خود را دوست دارید؟ این کلاس برای صاحبان مشاغل کوچک یا کارآفرینانی است که ..."


آموزش ارائه ارائه های مجازی: استراتژی هایی برای موفقیت

Delivering Virtual Presentations: Strategies for Success

آیا نیاز به ارائه طرح‌ها، به‌روزرسانی‌های پروژه و موضوعات دیگر به صورت مجازی دارید اما مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام آن چیست؟ آیا از خود می پرسید که آیا مخاطبان شما پول می پردازند؟ ..