Fulya Kocak Gin

همکار LEED Fulya Kocak Gin معاون رئیس جمهور در امور زیست محیطی ، اجتماعی و مدیریت در Nareit است. در نقش خود در Nareit — اتحادیه تجارت برای اعتماد به نفس سرمایه گذاری در املاک و مستغلات (REITs) و تجارت عمومی در املاک و مستغلات با علاقه به املاک و مستغلات و بازارهای سرمایه ایالات متحده — Fulya راهنمایی و رهبری فکری برای مسائل زیست محیطی ، اجتماعی و حاکمیت برای صنعت REIT در نقش قبلی خود با کلارک ساخت و ساز گروه ، LLC ، او استراتژی پایداری شرکت را تدوین کرد ، تلاشهای هماهنگی مسئولیت محیط زیست را انجام داد و به صاحبان ساختمان و توسعه دهندگان کمک کرد تا اهداف پایداری خود را برآورده سازند. او همچنین برنامه درسی آموزش مداوم را برای کارمندان و متخصصان ساختمان تدوین کرد. وی پیش از تلاشهای پایداری ، به عنوان مدیر پروژه و تجربه مالی به عنوان مدیر پیش ساخته ، از تخصص عملیاتی برخوردار شد. Fulya موفق به کسب جوایز متعدد رهبری پایداری ، به رسمیت شناخته شده کار الهام بخش خود در رشد رهبران پایداری. Fulya همچنین تالیف کتابهای فنی و الهام بخش سبز و کتابهای رهبری پایداری را در کارنامه خود دارد. فالیا احساس ممتازی دارد که هر روز برای انجام کارهایی که دوست دارد ، به آن اعتقاد دارد و معنی دار می یابد بیاید کار کند.
دوره های این مدرس:

آموزش آمادگی گواهینامه: LEED Green Associate

Cert Prep: LEED Green Associate

برای آزمون LEED Green Associate آماده شوید ، که مدارکی را به شما می دهد که صلاحیت اصلی را در طراحی ، ساخت و بهره برداری از ساختمان سبز نشان می دهد.


آموزش مباني مفاهيم ساختمان سبز

Green Building Concepts Foundations

نحوه طراحی ، ساخت ، بهره برداری و صدور گواهینامه از ساختمان های سبز را کشف کنید.


آموزش مقدمه ای برای اعتبار سنجی LEED

Introduction to LEED Credentialing

با کسب اعتبار LEED درک خود را از طراحی و ساخت پایدار نشان دهید. در این دوره ، مراحل اعتباردهی LEED و نحوه آماده شدن برای امتحانات را بررسی کنید.


آموزش پایداری برای طراحی ، ساخت و ساز و ساخت

Sustainability for Design, Construction, and Manufacturing

بیاموزید که چگونه استراتژی های پایداری در معماری ، مهندسی ، ساخت و ساز یا ساخت را برنامه ریزی و اتخاذ کنید.


آموزش معرفی گواهینامه LEED

Introduction to LEED Certification

برای پروژه های ساختمان سبز خود ، گواهینامه LEED کسب کنید. درباره سیستم رتبه بندی LEED ، روند صدور گواهینامه و پیش نیازها و اعتبارات موجود اطلاعات کسب کنید.