Ariane Hope

هنرمند

سلام! من آریان هستم و خیلی هیجان زده هستم که بالاخره در Skillshare هستم! تقریباً در تمام عمرم، نوعی هنر یا کاردستی انجام می‌دهم. من چند سال پیش وارد آبرنگ شدم و از آن زمان به گذشته نگاه نکردم! من مناظر را دوست دارم، اما به موضوعات دیگر منشعب شده ام، که امیدوارم در آینده در برخی از کلاس ها تدریس کنم. با خیال راحت با هر سوالی که دارید تماس بگیرید!

اگر می خواهید نقاشی با سرعت منظم، پست های هنری و آموزش های کوچک می خواهید، من را در اینستاگرام دنبال کنید و من را در پروژه های خود تگ کنید! من عاشق دیدن پروژه های کلاسی و به اشتراک گذاشتن آنها در استوری هایم هستم و نمی توانم منتظر بمانم تا پروژه های شما را به نمایش بگذارم!

همراه با تدریس در Skillshare، من همچنین عضوی مفتخر در تیم طراحی هستم (کلاس های شگفت انگیز معلم Skillshare Vanessa Lesniak را ببینید!). آبرنگ های دست ساز او (که در برخی از کلاس هایم استفاده می کنم) به من انگیزه می دهد که به خلق و کشف موضوعات جدید ادامه دهم.

حتماً آخرین کلاس من، «مزارع گل‌های وحشی در آبرنگ، گواش، و قلم» را بررسی کنید و نظرتان را در بررسی‌ها به من بگویید! من از نقاشی این مزارع گل های رنگارنگ بسیار لذت بردم و بی صبرانه منتظرم شما هم همین را تجربه کنید!

از حضور شما متشکرم، و مشتاقانه منتظر تعامل با شما در بحث های کلاس و گالری پروژه هستم. من از هرگونه بازخورد و انتقاد سازنده در مورد کلاس‌هایم قدردانی می‌کنم، زیرا هدف من ارائه تجربیات آموزشی با کیفیت به شماست، بنابراین اگر مایلید، یک بررسی کلاس را بگذارید!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی صحنه جنگل آبرنگ با عمق و نور

Painting A Watercolor Forest Scene with Depth and Light

یاد بگیرید که چگونه جنگل های نور خورشید را که عمق و بعد دارند رنگ آمیزی کنید! در این کلاس 40 دقیقه ای توسط هنرمند آریان هوپ، شما اصول رنگ آمیزی را خواهید آموخت. ..


آموزش نقاشی چهارخانه با آبرنگ و گواش

Painting Plaid in Watercolor and Gouache

"این کلاس به ویژگی های شفاف و مات آبرنگ و گواش می پردازد و بر روی ارزش تون و تکنیک های لایه بندی تمرکز دارد که می توانید از آنها برای خلق کردن استفاده کنید..."


آموزش نحوه نقاشی مینی خط درخت در آبرنگ

How to Paint Mini Tree Line Vignettes in Watercolor

"در این کلاس که توسط هنرمند آبرنگ آریان هوپ رهبری می شود، شما راه هایی را که می توانید از کاغذهای ضایعات باقی مانده برای تبدیل به صحنه های جنگلی مینیاتوری جوی استفاده کنید، کشف خواهید کرد."


آموزش مزارع گل وحشی مدرن با آبرنگ، گواش و قلم

Modern Wildflower Fields in Watercolor, Gouache, and Pen

این کلاس بر روی تکنیک‌های پایه آبرنگ، گواش و قلم ژل، از جمله ضربه‌های قلم مو، شستشو و لایه‌بندی تمرکز دارد و مهارت‌های آموخته‌شده را با هم ترکیب می‌کند.


آموزش چهار فصل: ایجاد دما و خلق و خو با پالت محدود

Four Seasons: Creating Temperature and Mood With a Limited Palette

در این کلاس، تفاوت بین رنگ‌های گرم و سرد را یاد می‌گیرید و یک پالت اولیه اسپلیت متشکل از شش رنگ قرمز انتخابی عمدی بسازید. ..


آموزش آسمان های رنگین کمان پررنگ و روشن: مقدمه ای بر ترکیب آبرنگ و ترکیب رنگ

Bold and Bright Rainbow Skies: an Introduction to Watercolor Blending and Color Mixing

"در این کلاس 30 دقیقه ای، به رهبری هنرمند آریان سارنو باتلر، شما یک صحنه رنگین کمان پر جنب و جوش (یادآور جلد اوایل دهه 90 لیزا فرانک تله نگهبان ...) خلق خواهید کرد.