Anna Kay

مربی و درمانگر معنوی

سلام، من آنا هستم.

من یک مربی معنوی، شهودی، شفا دهنده و مربی هستم.

من بسیار مشتاق به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه گسترده ام هستم تا به شما کمک کنم احساس قدرت کنید تا خود را دوست داشته باشید، صدایی قوی در جهان داشته باشید، در مورد نشان دادن خود واقعی خود و به اشتراک گذاشتن خلاقیت های شگفت انگیز خود اطمینان داشته باشید، و از دریافت دستمزد برای کار سخت خود و به ارمغان آوردن همه چیزهایی که سزاوار آن هستید احساس خوبی داشته باشید.

من دارای مدرک MFA در هنرهای زیبا، مربیگری زندگی، صلاحیت های انرژی درمانی و هیپنوتیزم و بیش از دوازده سال تجربه در اداره کسب و کارهای خلاقانه خود هستم که همه اینها مرا در موقعیتی عالی قرار می دهد تا به شما در خلاقیت و خودسازی کمک کنم. مراقبت و کسب و کار خلاق.

به کلاس‌های Skillshare من بپیوندید تا به شما کمک کند زندگی پر از آزادی، عشق، زیبایی، شادی و خلاقیت بسازید - با شرایط خودتان.

همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره من و خدمات من، وب سایت من را بررسی کنید.

زیرا شما می توانید هر آنچه را که می خواهید در زندگی، خلاقیت و تجارت خود داشته باشید. دوست زیبا دوست دارم به شما نشان دهم!

xxx

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی برای اینستاگرام: ایجاد عکس کامل تخت

Design For Instagram: Creating the Perfect Flat Lay Photograph

آیا تصاویر زیبای «فلت lay» را در اینستاگرام دیده‌اید و فکر کرده‌اید که چقدر شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، اما وقتی خودتان می‌خواهید آن‌ها را بسازید، فقط AB نبوده‌اید. ..


آموزش کلید خوشبختی ابدی - نکاتی برای دوست داشتن عمیق و کامل خود!

The Key to Eternal Happiness - Tips For Loving Yourself Deeply and Completely!

من مربی شادی و سلامتی هستم و در طی یک سال گذشته به این باور رسیده ام که عشق عمیق و کامل به خود، کلید خوشبختی های ابدی است. ..


آموزش رمان نویسی: خلق شخصیت های دوست داشتنی در 5 مرحله آسان

Novel Writing: Creating Loveable Characters in 5 Easy Steps

آیا دوست دارید یک رمان بنویسید اما واقعا نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا ایده ای دارید اما به کمک کمی نیاز دارید تا آن را از روی زمین شروع کنید؟ یا شاید شما فقط وا. ..


آموزش طراحی برای اینستاگرام: برندسازی و ثبات

Design For Instagram: Branding and Consistency

همانطور که همه ما می دانیم، اینستاگرام در حال حاضر بسیار بزرگ است! این یکی از بهترین ابزارهای موجود برای تبلیغ نام تجاری شماست و علاوه بر این، اگر به خوبی از آن استفاده کنید، می تواند به معنای واقعی کلمه باشد. ..