Xhico

هنرمند، طراح، مربی خلاق

ژیکو یک طراح و مربی خلاق مستقر در کالیفرنیای آفتابی است. او با بیش از 30 سال تجربه به عنوان یک هنرمند، طراح و عکاس، اکنون بر روی دنیای طراحی الگوی سطح تمرکز کرده است. او علاوه بر راه اندازی یک استودیوی طراحی چند رشته ای، به کارآفرینان خلاق و صاحبان مشاغل کوچک آموزش می دهد که چگونه مهارت های طراحی خود را ارتقا دهند و برندهای بهتری بسازند.

با روحیه کنجکاو و ماجراجویش، او اغلب از راه دور از مکان های مورد علاقه خود در گواتمالا و مکزیک کار می کند. او عشق خود را به فرهنگ، هنر، و آموزش طراحی از طریق خلوتگاه طراحی در اوآخاکا، مکزیک که برای طراحان الگوی سطح سرپرستی شده است، به اشتراک می گذارد.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی یک مونوگرام مدرن در Adobe Illustrator – طراحی لوگو برای مبتدیان

Design a Modern Monogram in Adobe Illustrator – Logo Design for Beginners

با هنرمند و طراح، Xhico در این کلاس همراه شوید، جایی که نحوه طراحی یک مونوگرام مدرن در Adobe Illustrator را یاد خواهید گرفت. او همه چیزهایی را که نیاز دارید به شما آموزش می دهد. ..


آموزش Pen Tool Perfection در Adobe Illustrator: نکات تخصصی برای مبتدیان

Pen Tool Perfection in Adobe Illustrator: Expert Tips for Beginners

"با ناراحتی های ناشی از تلاش برای طراحی با ابزار Pen در Adobe Illustrator خداحافظی کنید.  به نقاشی های دقیق سلام کنید و با vec سریعتر از همیشه کار کنید. ..."


آموزش فونت های دست خط سفارشی: قلم خود را در iPad برای مبتدیان ایجاد کنید

Custom Handwriting Fonts: Create Your Own on an iPad for Beginners

"آیا از استفاده از فونت های عمومی که واقعاً نشان دهنده شخصیت یا نام تجاری شما نیستند خسته شده اید؟ با یک فونت دستخط سفارشی به فونت خود شخصیت بدهید. با من ...."