Rodrigo Diaz

Skillshare معلم و علاقمند به هنر

سلام! من رودریگو هستم،

من اهل ماناگوئه، نیکاراگوئه هستم. من یک مهندس صنایع و معلم علوم هستم که همیشه عاشق هنرهای دستی بوده ام (می دانم، متناقض به نظر می رسد!). اگرچه من در زمینه حرفه ای بسیار تحلیل گر هستم، اما از خلاقیت خود در هر پروژه ای که انجام می دهم لذت می برم.

از زمانی که کودک بودم، طراحی چهره را دوست داشتم و در توسعه مهارت های طراحی خود وسواس داشتم. من اخیراً به هنر دیجیتال علاقه مند شدم و واقعاً یک سفر عالی بود! من کارهای زیادی انجام داده ام، مانند مداخله تصویر، خوشنویسی، و اخیراً، پرتره های دیجیتال (مورد علاقه مطلق من)!

جدیدترین اشتیاق من به تصور و بازآفرینی شخصیت های خیالی است و من دوست دارم این سفر را با شما به اشتراک بگذارم! به من بپیوندید تا بتوانیم با هم هنر مفهومی زیبایی خلق کنیم!

من را در و اینجا در Skillshare دنبال کنید تا از کلاس‌ها و محتوای جدید به‌روز بمانید!

دوره های این مدرس:

آموزش پرتره های شخصیت خیالی در Procreate: تکنیک های رنگ آمیزی برای مبتدیان

Fictional Character Portraits in Procreate: Coloring Techniques for Beginners

" در این بخش دوم از سری درس های من در مورد ایجاد پرتره های واقعی در Procreate برای مبتدیان، ما به کار استفاده از فناوری های مختلف رنگ آمیزی خواهیم پرداخت. .."


آموزش پرتره شخصیت های داستانی در Procreate - Hair for Intermediate Level

Fictional Characters Portraits in Procreate - Hair for Intermediate Level

" در این بخش سوم از مجموعه درس‌های من در مورد ایجاد پرتره‌های واقع‌گرایانه در Procreate - سطح متوسط، به کار ایجاد مو در مقیاس خاکستری می‌پردازیم. .."


آموزش پرتره های واقعی شخصیت های تخیلی در Procreate: Line Art برای مبتدیان

Realistic Fictional Character Portraits in Procreate: Line Art for Beginners

در این بخش اول از سری درس های من در مورد ایجاد پرتره های واقع گرایانه در Procreate برای مبتدیان، ما به کار ایجاد Line Art برای هر po می پردازیم. ..