Nikki Jao

هنرمند آبرنگ

سلام دوستان! من نیکی جائو هستم، یک هنرمند آبرنگ ساکن فیلیپین.

من یک متخصص منابع انسانی تمام وقت با علاقه به هنر هستم. من سفر هنری خود را در ژانویه 2019 آغاز کردم. به عنوان یک سرگرمی با آبرنگ شروع کردم و بلافاصله عاشق نقاشی شدم. از آن زمان، من سبک‌ها و رسانه‌های مختلف را تمرین و کشف کرده‌ام، زیرا تلاش می‌کنم رشد کنم و هنرمند بهتری شوم.

درس هایی که در طول سفر هنری ام به دست آورده ام نه تنها در آثار هنری من بلکه در زندگی من نیز منعکس می شود. هدف من این است که دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم، به شما در سفر خلاقانه خود کمک کنم، و الهام بخش شما برای ادامه خلقت باشم.

اکانت اینستاگرام من (@lifeintechnicoleor) آرشیو سفر و پیشرفت هنری من است. با خیال راحت در آنجا با من تماس بگیرید، من دوست دارم خلاقیت های شما را ببینم!

امیدوارم در کلاس های من به من بپیوندید و با هم از یادگیری لذت ببریم!

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک Wet on Wet: منظره طلایی

Wet on Wet Technique: Golden Landscape

" امروز با نقاشی یک منظره طلایی با استفاده از آبرنگ زیبایی تکنیک مرطوب بر مرطوب را بررسی خواهیم کرد! این کلاس برای همه سطوح هنرمندان مناسب است. .."


آموزش دیزی کنار پنجره

Daisies by the Window

" هوا کاملا بهاری است! چه راه بهتری برای جشن گرفتن این فصل با نقاشی گل هایی که در این زمان زیبا شکوفا می شوند. در این کلاس یاد می گیرید که چگونه پ. .."


آموزش فضای بیرونی را با آبرنگ نقاشی کنید

Paint Outer Space With Watercolor

دنیایی فراتر از سیاره ما وجود دارد به نام فضای بیرونی. تنها تعداد کمی از روح‌ها یک بار در زندگی فرصتی برای دیدن این مکان وسیع و زیبا دارند. در این. ..


آموزش پارک پاییزی رسا در آبرنگ

Expressive Autumn Park in Watercolor

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک پارک رسا را ​​در فصل پاییز نقاشی کنید. این کلاس برای هنرمندان متوسط ​​تا پیشرفته مناسب است. دیسک خواهم کرد ..