MERVIN MATHEW

نوازنده/هنرمند/معمار

سلام، من مروین هستم.

من یک نوازنده/هنرمند تجسمی/معمار هستم که از سال 2012 عمدتاً روی جریان های مختلف موسیقی/هنر و معماری کار می کنم. کلاس هشتم را در اجرای ویولن وسترن و تئوری موسیقی از کالج موسیقی ترینیتی لندن گذرانده ام. من همچنین فارغ التحصیلی در رشته معماری از دانشگاه کالیکات را به پایان رساندم. از سال 2007 تا 2010 از آکادمی موسیقی Chetana، Thrissur، پیانو خواندم. در دوره زمانی 2015 - 2020، من مدارک آنلاین را در زمینه تولید موسیقی/میکس/مسترینگ از دانشگاه های بین المللی معتبر دریافت کردم.

در حال حاضر من روی تولید موسیقی مستقل و آهنگ‌سازی فیلم همراه با آموزش معماری به‌عنوان هیئت علمی مهمان در کالج‌ها کار می‌کنم و اجرای زنده موسیقی را انجام می‌دهم. من همچنین یک کانال یوتیوب به نام "soundcanva" را مدیریت می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک کامپیوتر تولید موسیقی بسازیم

How to Build a Music Production Computer

این دوره برای هر کسی که علاقه مند به ساختن سیستم تولید موسیقی سفارشی خود است، برگزار می شود. در اینجا ما در مورد همه b بحث می کنیم. ..


آموزش تولید موسیقی جهانی - قسمت 1: موسیقی سلتیک

Produce World Music - Part 1 : Celtic Music

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش 50 گزینه شغلی برای یک نوازنده

50 Career Options for a Musician

"                     این دوره برای هرکسی که سالها در صنعت موسیقی کار می کند یا برای نوازندگان مشتاق جدیدی که واقعاً می خواستند Multiple داشته باشند، طراحی شده است.