Stefan Petrucha

نویسنده، معلم، مرد گدا، دزد

استفان پتروشا بیش از 20 رمان و صدها رمان گرافیکی برای بزرگسالان، جوانان و نوجوانان نوشته است. آثار او بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. او همچنین کلاس های آنلاین را از طریق دانشگاه ماساچوست تدریس می کند.

او که در برانکس به دنیا آمد، سال‌های شکل‌گیری خود را در حال حرکت بین شهر بزرگ و حومه شهر گذراند، که هر دوی این‌ها باعث شد او فرار را ترجیح دهد. او که از زمانی که خواندن را یاد گرفت، علاقه‌مند به کتاب‌های کمیک، علمی تخیلی و ترسناک بود، در دبیرستان و کالج به انواع آثار ادبی علاقه داشت و در نهایت یاد گرفت که بهترین داستان‌های تخیلی همیشه شما را به واقعیت بازمی‌گرداند، بنابراین، واقعاً، آنجاست. راهی نیست.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن برای زندگی: پرس و جو و خلاصه

Writing for a Living: Queries & Summaries

"Dieser Kurs ist eine umfassende Untersuchung der Strategien und Fähigkeiten، die erforderlich sind، um deine Bücher، Artikel، Ideen und/oder dich selbst auf übe. . .."


آموزش نوشتن برای زندگی: راهنمای بقا

Writing for a Living: Survival Guide

آنچه هر نویسنده ای باید بداند! یک راهنمای عملی برای جنبه تجاری نوشتن، که همه چیز را از مکانیک صنعت نشر گرفته تا کپی را پوشش می دهد. ..


آموزش نوشتن کمیک: راهنمای جامع

Writing Comics: A Comprehensive Guide

"یک دوره طراحی نیست، بلکه نگاهی جامع به خلق کتاب های کمیک مخصوص نویسنده است. این دو ساعت و چهل دقیقه سخنرانی های ویدئویی توسط شرکت ...."


آموزش نوشتن برای زندگی: ویرایش کار خود

Writing for a Living: Editing Your Own Work

"99% از نوشتن بازنویسی است. بنابراین، اگر شما نویسنده هستید، مگر اینکه به نحوی جادویی بتوانید یک قسمت بکر و درخشان را یکی پس از دیگری تنظیم کنید، به سرعت خواهید رسید..."