DorianGroup82

رپر | مربی | پدر

هر کارآفرینی مرحله‌ای از هرج و مرج سازمان‌یافته را پشت سر خواهد گذاشت. خواهید دید که به جای اینکه کسب و کارتان برای شما کار کند، برای کسب و کارتان کار می کنید. دوره‌های My Skillshare درباره ساختاری شدن آن‌ها برای کمک به هر کارآفرین، تولیدکننده محتوا و شخص کنجکاو طبیعتاً درس‌هایی را بیاموزد که آرزو می‌کردم شخص دیگری به من یاد دهد.

موضوعات: بازاریابی رسانه های اجتماعی (یوتیوب)، ارزهای دیجیتال، امور مالی شخصی، سرمایه گذاری، بازاریابی دیجیتال، کارآفرینی

اگر موضوع خاصی وجود دارد که می‌خواهید در مورد آن دوره آموزشی ایجاد کنم، در شبکه اجتماعی با من تماس بگیرید.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک شورت یوتیوب عالی بسازیم

How To Make Great YouTube Shorts

"این دوره برای کسانی است که می خواهند یک کانال YouTube راه اندازی کنند. این دوره برای کسانی است که قبلا کانال یوتیوب دارند. این دوره به شما آموزش می دهد: بهترین Ti. .."


آموزش ایجاد تصاویر کوچک یوتیوب در Canva

Make Quick YouTube Thumbnails In Canva

""


آموزش بازاریابی یوتیوب: چگونه کانال یوتیوب خود را راه اندازی کنید

YouTube Marketing: How To Start Your YouTube Channel

"این دوره برای کسانی است که می خواهند یک کانال YouTube راه اندازی کنند. این دوره برای کسانی است که قبلا کانال یوتیوب دارند. این دوره به شما آموزش می دهد: چگونه. .."


آموزش چگونه بدون دانستن نحوه ویرایش ویدیوهای یوتیوب بسازیم

How To Make YouTube Videos Without Knowing How To Edit

این دوره برای کسانی است که نمی دانند چگونه ویدیوهای YouTube را ویرایش کنند. این دوره برای کسانی است که می دانند چگونه ویدیوهای یوتیوب را ویرایش کنند. این دوره آموزش خواهد داد. ..


آموزش نحوه ویرایش صدای پادکست در Logic Pro X

How To Edit Podcast Audio In Logic Pro X

"زمانی که 10 سال پیش Logic Pro X را خریدم، هیچ چیز در مورد ویرایش صدا نمی دانستم.   نمی دانستم چگونه هیچ یک از وسایلم را برای ضبط پادکستم وصل کنم.   چه رسد به اینکه چگونه ...."


یک آموزش ساده SEO YouTube برای مبتدیان

A Simple YouTube SEO Tutorial For Beginners

"این دوره برای کسانی است که می خواهند یک کانال YouTube راه اندازی کنند. این دوره برای کسانی است که قبلا کانال یوتیوب دارند. این دوره به شما آموزش می دهد: چگونه . .."