Melanie Do Monte

سلام، من ملانی هستم.

من یک انیماتور و یکی از خالقان Callipeg هستم.

من انیمیشن و بازی های ویدیویی را در یک مدرسه هنری در بروکسل خواندم و تاکنون در زمینه توسعه نرم افزار انیمیشن کار کرده ام.

عشق من به انیمیشن و فناوری باعث شد که Callipeg را با افراد پرشور دیگر ایجاد کنم و ما بسیار هیجان زده هستیم که کارمان را با دنیای انیمیشن به اشتراک بگذاریم و خودمان از این ابزار برای ایجاد انیمیشن های خود استفاده کنیم!

من می‌خواهم دانش خود را در مورد نرم‌افزار و انیمیشن‌های دوبعدی دستی با شما به اشتراک بگذارم.

من همچنین از دیدن آنچه که معلمان دیگر می توانند در اینجا در Skillshare و پروژه هایی که دانش آموزان در سفر یادگیری خود تولید می کنند با ما به اشتراک بگذارند، هیجان زده هستم.

از ایجاد لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش اولین انیمیشن دستی خود را در TVPaint بسازید

Make Your First Hand-Drawn Animation In TVPaint

"TVPaint Animation به شما امکان می دهد انیمیشن های دو بعدی سنتی بسازید. اگر می خواهید انیمیشن هایی شبیه مداد روی کاغذ بسازید، این کلاس برای شما مناسب است. .."


آموزش با iPad و Callipeg 1.5 انیمیشن بسازید

Create animations with the iPad and Callipeg 1.5

اصول اولیه Callipeg 1. 5 را بیاموزید و انیمیشن های دو بعدی را در iPad خود ایجاد کنید. در این سری از ویدیوها یاد خواهید گرفت: استودیو رابط اصلی براش ها. ..


آموزش انیمیشن شخصیت با Callipeg و Lumafusion در iPad

Character Animation with Callipeg & Lumafusion on iPad

«در این کلاس، تمام مراحلی را که برای ایجاد یک انیمیشن شخصیت با Callipeg انجام می‌دهم به شما نشان می‌دهم. اصرار دارم که در تایم لاین و. .."


آموزش انیمیشن خود را با TVPaint رنگ آمیزی کنید

Color Your Animation With TVPaint

"در این کلاس شما نحوه استفاده از ابزارهای رنگی TVPaint Animation 11 Standard و Professional Editions را یاد خواهید گرفت. نحوه استفاده و درک را توضیح می دهم: - سی..."