Gulnara M

هنرمند/صاحب فروشگاه Etsy

اسم من گلنارا است و من یک هنرمند ساکن لس آنجلس، کالیفرنیا هستم. من از قبل از اینکه بنویسم طراحی کرده ام و هنر همیشه نقش مهمی در زندگی من داشته است. من همیشه با تکنیک ها و مدیوم های مختلف آزمایش می کنم. رسانه های مورد علاقه من آبرنگ، رنگ روغن، جوهر و مداد رنگی هستند. من عاشق خلق تصاویری هستم که الهام بخش باشد و لبخند بزند.

امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید ;)


دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های آبرنگ - صدف های دریایی

Watercolor Techniques - Seashells

" در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه دو پوسته دریایی مختلف را رنگ آمیزی کنید. من گام به گام نشان خواهم داد که چگونه این صدف های دریایی را طراحی و نقاشی می کنم. فراموش نکنید که یک. .."


آموزش بافت های آبرنگ - خز - توله سگ

Watercolor Textures - Fur - Puppy

" در این کلاس، شما را با روند نقاشی حیوان خشمگین خود با استفاده از آبرنگ آشنا می‌کنم. در کلاس قبلی من - ایجاد یک حیوان بچه با آبرنگ. .."


آموزش تکنیک های آبرنگ - برگ گرمسیری

Watercolor Techniques - Tropical Leaf

در این کلاس به شما یاد خواهم داد که چگونه یک برگ استوایی - Monstera - را با آبرنگ تنها با استفاده از 3 رنگ نقاشی کنید. ابزارهایی که برای این کلاس نیاز دارید:  Note - Thes. ..


آموزش حیوانات آبرنگ برای مبتدیان - اسم حیوان دست اموز

Watercolor Animals for Beginners - Bunny

در این کلاس من شما را از طریق فرآیند ایجاد نوزاد حیوان خود با استفاده از آبرنگ راهنمایی خواهم کرد. ما مواد مورد نیاز شما را برای این کلاس بررسی خواهیم کرد. ..


آموزش قطرات آب با آبرنگ

Water Droplets with Watercolors

" در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه قطرات آب را با آبرنگ روی سطح سفید و روی سطح رنگی رنگ کنید. پس از این کلاس شما قادر خواهید بود به pa. .."


آموزش تاج گل آبرنگ - گام به گام - دنبال کنید - طرح گنجانده شده است

Watercolor Wreath - Step by Step - Follow Along - Sketch Included

در این کلاس، من شما را با روند نقاشی  تاج گل عید پاک با استفاده از آبرنگ آشنا می‌کنم. در بخش پروژه این کلاس، شما را پیدا خواهید کرد. ..


آموزش تاج گل ساده با آبرنگ

Easy Floral Wreath with Watercolors

در این کلاس من شما را از طریق فرآیند ایجاد تاج گل خود با آبرنگ راهنمایی خواهم کرد. من به شما روند خود را نشان خواهم داد که چگونه به یک ایده برای a. ..