Clint Rose

کنده کاری چوب

من کی هستم؟

اسم من کلینت رز است و من یک منبت کاری چوب از سافولک، بریتانیا هستم.

چه چیزی ایجاد کنم؟

من انواع کنده کاری از نشانه ها تا مجسمه ها و صحنه ها را انجام می دهم. من از انواع چوب ها برای خلق آثارم با مجموعه ای از اسکنه و چاقو استفاده می کنم. قطعات من در سراسر جهان راه خود را پیدا کرده اند و من همچنان از همه سازندگان شگفت انگیز و امکانات موجود در آنجا الهام می گیرم.

چرا من در Skillshare هستم؟

شروع سفر نجاری و کنده کاری خود با ابزار بسیار کم و کل اطلاعات موجود در اینترنت می تواند یک نعمت و یک نفرین باشد. خیلی سخت است که بدانید از کجا شروع کنید و فقط چیزهای ساده بسازید. من اینجا هستم تا حکاکی روی چوب را ساده کنم، که می تواند یک کار خلاقانه بسیار دلهره آور باشد، به طوری که افراد با هر توانایی می توانند یاد بگیرند که چیزی خلق کنند که به آن افتخار می کنند.

اینستاگرام - www.instagram.com/timberanew

Twitch - www.twitch.tv/timberanew

دوره های این مدرس:

آموزش یک خوک را با ابزارهای ساده حکاکی کنید

Carve a Pig with Simple Tools

حکاکی «در دور» به‌عنوان یک تلاش نسبتاً دشوار در نظر گرفته می‌شود، اما در این کلاس به شما نشان می‌دهم که لازم نیست از تولید اولین حکاکی سه‌بعدی خود بترسید و …


آموزش حکاکی گنوم با اسکنه های تخت

Carving a Gnome with Flat Chisels

"اگر تا به حال خواستید وارد حکاکی روی چوب شوید اما آن را دلهره آور یا گیج کننده دیدید، این کلاس ساده کنده کاری گنوم ممکن است معرفی سریعی باشد که نیاز دارید. . . .."


آموزش حکاکی تراشه با اسکنه نیمکت تخت

Chip Carving with a Flat Bench Chisel

" اگر تا به حال می‌خواهید با حکاکی براده‌ها شروع کنید یا شاید فقط کنجکاو هستید که کنده کاری تراشه چیست، این کلاس گامی عالی برای شروع خواهد بود. .."


آموزش یک روح چوبی ساده را با یک اسکنه نیمکت تخت حک کنید

Carve a Simple Wood Spirit with a Flat Bench Chisel

اگر متوجه شدید که می‌خواهید منبت کاری را امتحان کنید اما پول یا تجربه لازم برای پیدا کردن اسکنه‌های کنده کاری مناسب را ندارید، این کلاس برای بکارگیری ایده‌آل خواهد بود.