Dr. Saurabh Bhatia

نویسنده و معلم

من دوره‌هایی ایجاد می‌کنم زیرا این من هستم که می‌خواهم/نیاز دارم چیزها را یاد بگیرم. و با انجام این کار، دانش (گاهی خرد) را توزیع می‌کنم و از کسانی که می‌توانند از تلاش‌های من بیاموزند، نیت خیر می‌گیرم.

من معلم کلاسیک نیستم. من در واقع یک دکتر هستم. اما من در خیلی چیزها در زندگی تلاش کردم، که اکنون گنجینه ای از تجربیات دارم که آماده به اشتراک گذاشتن آنها هستم. (معرفی من: https://drsb.tv/home)

من در موضوعات بسیار متنوعی تدریس می‌کنم، بنابراین اگر می‌خواهید چنین موضوعی را به من منتقل کنید، که می‌خواهید درباره آن دوره آموزشی ایجاد کنم، به من در https://drsb.tv/home اطلاع دهید

دوره های این مدرس:

آموزش "چگونه" نوشتن کتاب الکترونیکی | ابزارهای رایگان برای نوشتن، طراحی، انتشار و موفقیت به عنوان یک نویسنده کتاب الکترونیکی

The "How" of writing an eBook | Free tools to write, design, publish and succeed as an eBook writer

" من معتقدم که هر کسی حداقل یک کتاب در خود دارد. من چندین نویسنده داشته ام که به آنها کمک کنم تا کتاب های الکترونیکی بنویسند. نه محتوا بلکه «چگونه» نوشتن. .."


آموزش بازاریابی 4 ساعته | چگونه یک ماه کامل کار بازاریابی شبکه های اجتماعی را تنها در 4 ساعت انجام دهیم

The 4 hour marketing | How to do a full month's social media marketing work in just 4 hours

" آیا زمان بی نهایتی برای بازاریابی محصول/خدمات/مهارت خود در رسانه های دیجیتال دارید؟ اگر نه، پس ممکن است از ابزارهایی مانند hootsuite یا buffer برای خودکار کردن خود استفاده کنید. .."


آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی 5 بعدی | یک فرآیند جامع برای موفقیت در رسانه های اجتماعی

The 5 Dimensional Social Media Marketing | A comprehensive process for success on social media

در این دوره من قصد دارم در مورد 5 بعد استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی و رویکردی که می توانید برای اطمینان از اینکه مارک خود را به دست آورید، به شما آموزش دهم. ..


آموزش راه اندازی استودیو خانگی کم هزینه | نتایج حرفه ای برای اینفلوئنسرها، یوتیوب، اینستاگرام و سازندگان دوره

Low cost Home Studio Setup | Pro-results for Influencers, YouTube, Instagram and Course Creators

" در طول چند سال گذشته، تقویت کننده ایجاد ویدئو; اشتراک گذاری به طور تصاعدی افزایش یافته است. با این حال، بسیاری از افرادی که محتوا را دارند، هنوز آن را انجام نمی دهند زیرا. .."