Sarah Trafford

طراح

دوره های این مدرس:

آموزش هنر مایع جوهر الکلی برای مبتدیان

Alcohol Ink Fluid Art for Beginners

"سلام! در این کلاس می‌خواهم شما را وارد دنیای جادویی جوهرهای الکلی کنید! مطمئن هستم که هنرهای رویایی اینستاگرام را دیده‌اید و می‌خواهید خودتان آن را بسازید..."


آموزش نگهداری گل مدرن با رزین

Modern Floral Preservation with Resin

آیا می‌خواهید دسته گل عروس را به موقع منجمد کنید؟ با سیلیکا ژل می‌توانید گل‌ها را خشک کنید و شکل و رنگ آن‌ها را حفظ کنید. برای ایجاد یک قطعه زیبا می توانید از رزین استفاده کنید. ..


آموزش چگونه یک صفحه فرود لینک سفارشی و قابل ردیابی اینستاگرام (لینک در بیو) ایجاد کنیم

How To Create a Custom, Trackable Instagram (Link in Bio) Link Landing Page

"شما آن لینک را در بیو اینستاگرام خود می شناسید که باید به همه پست های خود پیوند دهید، اما این فقط یک پیوند است؟ راه حل هایی مانند درخت پیوند وجود دارد، اما چرا از b آنها استفاده کنید."


آموزش خوشنویسی قلم حاکم: خودکار خود را بسازید و شروع کنید!

Ruling Pen Calligraphy: Create your own pen and get started!

به جنبه پرحاشیه و غیرقابل پیش بینی خوشنویسی خوش آمدید! قلم‌های خط‌کش راهی عالی برای ایجاد حروف رسا و زیبا هستند. در این دوره به شما نشان می دهم. ..


آموزش ایجاد و فروش لوگو در Etsy

Creating and Selling Logos on Etsy

این دوره برای کمک به فرآیند شما در هنگام ایجاد لوگوهای سفارشی برای مشتریان طراحی شده است. فکر می‌کنم روند من به کارآمد ماندن من کمک می‌کند و از ادامه دادن در طول زمان جلوگیری می‌کند. ..


آموزش اصول اولیه جواهرات رزین گل

Floral Resin Jewelry Basics

در این دوره به شما نحوه ساخت آویز رزینی با استفاده از گل را نشان می دهم. من روند فشار دادن و خشک کردن گل ها را در این ویدیو توضیح نمی دهم، اما شما نمی کنید. ..


آموزش چگونه جوهر الکلی خود را با رزین ببندید

How To Seal Your Alcohol Ink With Resin

"اگر کلاس قبلی من را در مورد ایجاد اثر هنری جوهر الکلی دیده‌اید، این کار به شما کمک می‌کند! در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه کار هنری خود را با نصب آن تکمیل کنید..."


آموزش چگونه وب سایت عروسی خود را ایجاد و طراحی کنید: از خرید یک نام دامنه تا پخش زنده

How to Create and Design Your Own Wedding Website: From Buying a Domain Name to Going Live

«** برای CSS در درس سفارشی‌سازی‌های پیشرفته، فایل‌ها را در «Class Project» دانلود کنید. در این کلاس من هر مرحله ای را که برای داشتن یک f کامل نیاز دارید به شما نشان خواهم داد. .."