Isaac Ramos

انیماتور. هنرمند. شوهر. معلم.

یک تاپیک سریع درباره من

سلام! من آیزاک هستم و همیشه هنر، انیمیشن و فیلم را دوست داشتم. من یک انیماتور هستم، با یک سال و نیم آموزش رسمی انیمیشن در سه بعدی، اما به سمت دو بعدی گرایش پیدا کردم و خودم آن را یاد گرفتم. من از تدریس در Skillshare لذت می برم و می خواهم بهترین کلاس هایی را که می توانید بیابید برای شما بیاورم تا به شما در انجام همین کار کمک کند! من یک معلم کلاس چهارم و صاحب کسب و کار هستم و تقریباً هر کاری که به دستم برسد انجام می دهم. من مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن کلاس های خود با شما و دیدن چیزهای شگفت انگیزی هستم که همه شما خلق خواهید کرد! برای چیزهای جالب بیشتر، وب سایت من را بررسی کنید: http://bit.ly/an1m8

دانش آموزان در مورد کلاس های من چه می گویند؟

" توضیح خوبی در مورد تمرین سنتی "Bouncing Ball"." - مایکل ام.

"کلاس عالی برای مبتدیانی که می خواهند یاد بگیرند که چگونه در فتوشاپ انیمیشن سازی کنند." - آیلیس بویل

"کلاس عالی!" - KC W.

در ادامه نظرات خود را به اشتراک بگذارید!

چه چیزی می توانید ایجاد کنید؟

من عاشق خلق کارتون‌های کوچک سرگرم‌کننده مانند این هستم و دوست دارم به دیگران یاد بدهم که چگونه این کار را انجام دهند! اگر به یادگیری علاقه دارید، به کلاس های من بپیوندید!

دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن Hand-Drawn: انیمیشن شخصیت!

Hand-Drawn Animation: Character Animation!

در این کلاس فوق‌العاده سرگرم‌کننده، شما به من، ایزاک راموس، ملحق خواهید شد، زیرا با هم یاد می‌گیریم که چگونه یک شخصیت را به راه رفتن، دویدن و پریدن متحرک کنیم! این عالی است که بدانید چگونه نقاشی کنید. ..


آموزش دست خط موشن گرافیک در بلندر

Handwriting Motion Graphics in Blender

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش انیمیشن دستی: مینی کوتاه خود را در استاپ موشن استودیو ایجاد کنید

Hand-Drawn Animation: Create Your Own Mini-Short in Stop Motion Studio

"این کلاس برای هر کسی و همه کسانی است که درک اولیه از انیمیشن و حرکت دارند!  این کلاس واقعاً عالی برای هر کسی است که می خواهد چیزی بسازد. ..."