Origami Creation House

اوریگامی آسان شد

کلاس جدید:

مهارت‌های اوریگامی خود را ارتقا دهید، خلاقیت خود را با تسلط بر طیف وسیعی از تکنیک‌های اوریگامی برای ایجاد طرح‌های اوریگامی دقیق و چشم‌نواز با جریان‌های کاری نکات ویژه‌ای که اجازه می‌دهد همه ویدیوهای ما به راحتی دنبال شوند، آزاد کنید.

چه بخواهید خلق اوریگامی بسازید، چه صنایع دستی هنری به طور کلی، یا چیزی در این میان، این کلاس چارچوبی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن برای ایجاد خلاقیت های اوریگامی عالی استفاده کنید.

در این کلاس به ما بپیوندید تا اولین اوریگامی خود را بسازید و مهارت‌های اوریگامی خود را به سطح بالاتری برسانید و با کشف تکنیک‌های خلاقانه جدید، پتانسیل خلاقیت خود را باز کنید!

اگر از اوریگامی لذت می‌برید و کلاس‌های ما را دنبال کنید تا حمایت خود را نشان دهید و همه کلاس‌های جدید ما را در حین انتشار پیگیری کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش آسان عقرب اوریگامی - گام به گام

Easy Origami Scorpion Tutorial - Step by Step

سلام، به کلاس اوریگامی ما خوش آمدید. ما شما را از طریق مراحلی که برای ایجاد عقرب اریگامی خود باید بردارید، راهنمایی خواهیم کرد. بیایید این w را خلاق کنیم. ..


آموزش آسان دایناسور اوریگامی - گام به گام

Easy Origami Dinosaur Tutorial - Step by Step

در این پروژه، شما دایناسور اریگامی خود را خواهید ساخت! با پیروی از دستورالعمل‌های آسان ما، تبدیل به یک دایناسور اریگامی می‌شوید که حرفه‌ای می‌سازد. ..


آموزش آسان اوریگامی فیل - گام به گام

Easy Origami Elephant Tutorial - Step by Step

"سلام، به کلاس اوریگامی ما خوش آمدید. ما شما را با مراحلی که برای ایجاد فیل اوریگامی خود باید طی کنید، آشنا خواهیم کرد. بیایید این w را خلاق کنیم. .."


آموزش آسان خرگوش اوریگامی - گام به گام

Easy Origami Rabbit Tutorial - Step by Step

"سلام، به اولین کلاس اوریگامی ما خوش آمدید. ما شما را با مراحلی که برای ایجاد خرگوش اوریگامی خود باید طی کنید، آشنا خواهیم کرد. در حال حاضر، ما گیر کرده ایم. .."


آموزش آسان اوریگامی سگ - گام به گام

Easy Origami Dog Tutorial - Step by Step

"سلام، به کلاس اوریگامی ما خوش آمدید. ما شما را با مراحلی که برای ایجاد سگ اوریگامی خود باید طی کنید، آشنا خواهیم کرد. بیایید این هفته خلاق باشیم. .."


آموزش آسان اوریگامی اژدها - گام به گام

Easy Origami Dragon Tutorial - Step by Step

"سلام، به دومین کلاس اوریگامی ما خوش آمدید. ما شما را با مراحلی که برای ایجاد اژدهای اوریگامی خود باید طی کنید، آشنا خواهیم کرد. در حال حاضر، ما stu. .."


آموزش آسان خرس قطبی اوریگامی - قدم به قدم

Easy Origami Polar Bear Tutorial - Step by Step

سلام، به کلاس اوریگامی ما خوش آمدید. ما شما را از طریق مراحلی که برای ایجاد خرس قطبی اریگامی خود باید بردارید، راهنمایی خواهیم کرد. بیایید این را خلاق کنیم. ..