Jon Wolfgang Miller

طراح گرافیک دیجیتال

سلام، من جان ولفگانگ هستم. من 20 سال است که یک طراح حرفه ای هستم، روی دیجیتال، چاپ و برندسازی تمرکز می کنم. همچنین من با دهه 80 و سوپر ماریو وسواس دارم!

من برای مشتریان وب‌سایت می‌سازم و به آنها کمک می‌کنم تمام سئوی خود را بفهمند. در اینجا من وردپرس را آموزش می دهم و استفاده از آن را ساده می کنم که برای همه ما خلاقان عالی است. وردپرس ممکن است کمی گیج کننده و کمی پیچیده شود، اما وقتی می فهمید که همه چیز چگونه کار می کند، متوجه می شوید که هر چیزی ممکن است. تعادل کامل بین فناوری و همه انفجارهای خلاقانه خود را بیابید.

آیا می توانید تمام آخرین کارهای من را در مورد Dribbble و .

و من اینجا در

زندگی می کنم
دوره های این مدرس:

آموزش Elementor - یک وب سایت نمونه کارها وردپرس، بدون کد ایجاد کنید

Elementor - Create A Wordpress Portfolio Website, With No Code

" همه ما مهارت های خلاقانه عظیمی داریم و همه ما می خواهیم آنها را در یک نمونه کار آنلاین به دنیا نشان دهیم. اگرچه ممکن است سخت شود، شما نمی خواهید از p استفاده کنید. .."


آموزش آپلود تصویر - بهینه سازی عکس ها برای یک وب سایت سریعتر

Image Uploading - Optimize Photos for a Faster Website

هر وب سایتی به تصاویر جالب نیاز دارد. این عنصر بصری است که باعث می شود همه آنها عالی به نظر برسند. همه ما سعی می کنیم از یک وب سایت کند جلوگیری کنیم که بازدیدکنندگان را به سمت خود می کشاند. ..


آموزش نحوه استفاده از Elementor: یک وب سایت وردپرس عالی، بدون کد بسازید

How to Use Elementor: Build an Awesome Wordpress Website, With No Code

" اینترنت بخش بزرگی از زندگی ما است، ما نمی‌توانیم یک روز کامل را بدون استفاده از تلفن همراه یا نگاه کردن به وب‌سایت‌ها در لپ‌تاپ خود پشت سر بگذاریم. اگر ما RU هستیم. .."


آموزش Squarespace: چگونه وب سایت خلاقانه خود را بدون کد بسازیم

Squarespace: How to Make Your Own Creative Website, With No Code

" ساختن وب‌سایت‌ها این روزها می‌تواند کمی مشکل باشد، اما خواهید دید که برنامه‌های مختلفی برای کمک به شما وجود دارد. یکی از بهترین ها. .."