Gabriella Buckingham

هنرمند - تصویرگر

سلام، من

هستم

من در سه دهه گذشته به عنوان یک تصویرگر و هنرمند خوب کار کرده ام. در طول آن مدت دو سال به عنوان یک هنرمند کارت کریسمس در خانه کار کردم و ده سال برند هدیه کودکانم را اداره کردم. در حال حاضر من یک هنرمند تمام وقت، مربی هنر و معلم آنلاین هستم. من اکنون در نورفولک شمالی در نزدیکی دریا در یک خانه ییلاقی که در سال 1929 ساخته شده است با شوهرم و دو نوجوانم زندگی می کنم. ما یک باغ رام نشده پر از پرندگان، بازدیدکنندگان جوجه تیغی و حتی گوزن های عجیب و غریب داریم که راه خود را از پرچین ما پیدا کرده و گیاهان ما را می خورد! آزاردهنده ترین من برای کسانی که می‌خواهند در Paint شجاع باشند، دارم - از همه سطوح استقبال می‌شود. امیدوارم الهام بخش شما باشم تا کاری را که رویای آن را دارید خلق کنید.

جدیدترین نقاشی موجود من را می توان در وب سایت خودم پیدا کرد و در حال حاضر می توانید آنچه را که در حال حاضر در اینستاگرام کار می کنم، مشاهده کنید.

حروف دستی عشق دیگری است و من گاهی اوقات برای مشتریانی که لوگوتایپ های رسا غیررسمی می خواهند کار لوگو را انجام می دهم. می‌توانید درباره فرآیند من و

اطلاعات بیشتری کسب کنید

من مشتاقانه منتظر ایجاد کلاس های بیشتری در پاییز امسال هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش هنر انتزاعی برای دیوار شما در هفت مرحله ساده

Abstract Art for your wall in seven simple steps

این کلاس برای هرکسی که می خواهد برای اولین بار هنر انتزاعی را امتحان کند، نقاشان مبتدی تا متوسط ​​و هر کسی که علاقه مند به کاوش در هنر انتزاعی است مناسب است. ..


آموزش چاپ بشقاب Gelli برای مبتدیان - ایجاد الگوهای انتزاعی برای کلاژ در پروژه های طراحی آینده

Gelli Plate Printing for Beginners - Create abstract patterns to collage in future design projects

"با وجود اینکه من یک نقاش و تصویرگر باتجربه هستم، اما تا به حال از بشقاب گلی استفاده نکرده ام. اولین اکتشافات من را دنبال کنید و ببینید چقدر ساده است."


آموزش با استفاده از حروف دستی لوگوتایپ خود را بسازید و آن را برای استفاده در رسانه های چاپی و اجتماعی بردارید

Make your own logotype using hand lettering and vectorise it for use in print and social media

" این یک کلاس مبتدی در مورد ایجاد حروف دستی با استفاده از نام یا نام تجاری خود برای ایجاد یک لوگوتایپ در Adobe Illustrator برای استفاده در چاپ یا o است. .."


آموزش نقاشی اکریلیک برای مبتدیان - ساختن یک کتاب طرح ماندگار از دستور العمل ها و تکنیک های رنگ

Acrylic painting for beginners - making a lasting sketchbook of colour recipes and techniques

"آیا می دانستید حداقل چهار نوع رنگ اکریلیک وجود دارد؟ من به شما نشان خواهم داد که آنها چیستند و چگونه می توانید از آنها استفاده کنید. این کلاس برای مبتدیان نیز ایده آل است."