Jessica Mack

BrownPaperBunny

سلام! نام من جسیکا مک است و من یک تصویرگر استرالیایی و مربی رسانه های اجتماعی هستم که در سیاتل زندگی می کنم.

وسیله‌های مورد علاقه من جوهر و آبرنگ هستند، و من به‌ویژه به تصویرسازی مد و رنگ‌های روشن علاقه‌مندم (جناسی).

من دوست دارم یاد بگیرم، و دانشی را که در طول سال ها به دست آورده ام به اشتراک بگذارم، بنابراین امیدوارم امروز در تلاش برای چیزی جدید به من بپیوندید!

جدیدترین کلاس من را بررسی کنید: و من را برای الهام گرفتن روزانه پیدا کنید، یا برای آموزش، موارد رایگان و موارد دیگر از وبلاگ دیدن کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش ویدیوهای تایم لپس هنر خود را ایجاد کنید

Create Time-Lapse Videos of Your Art

آیا تا به حال فکر کرده اید که هنرمندان چگونه ویدئوهای تایم لپسی از کار خود را با هم می سازند؟ دوست من، شما در جای مناسبی هستید! ویدیوهای تایم لپس لازم نیست. ..


آموزش تراریوم کلاژ آبرنگ خود را بسازید

Make Your Own Watercolor Collage Terrarium

"تراریوم کولاژ آبرنگ خود را بسازید و اطراف خود را با گیاهان زیبا احاطه کنید (حتی اگر شست مشکی دارید)! بدون استفاده از آبرنگ یا کلاژ قبلی. .."


آموزش با استفاده از نشانگرها گل های آبرنگ ایجاد کنید

Create Watercolor Flowers Using Markers

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از نشانگرهای محلول در آب، گل هایی با آبرنگ ایجاد کنید. نشانگرها پر جنب و جوش هستند، استفاده از آنها آسان است و نسبت به رنگ‌ها بسیار کثیف‌تر هستند. ..


آموزش با استفاده از نشانگرها یک کهکشان آبرنگ زیبا را نقاشی کنید

Paint a Beautiful Watercolor Galaxy Using Markers

"شما احتمالاً چند نقاشی زیبای کهکشانی با آبرنگ در اطراف دیده اید، اما آیا می دانستید که می توانید آنها را با استفاده از نشانگرها ایجاد کنید؟ رنگ ها زنده تر هستند و ...."


آموزش نشانک های کهکشان آبرنگ با استفاده از نشانگرها

Watercolor Galaxy Bookmarks Using Markers

بیایید چند نشانک کهکشانی با آبرنگ زیبا ایجاد کنیم — با استفاده از نشانگرها! این بوکمارک ها مفید، زرق و برق دار هستند و هدایایی عالی می سازند! به علاوه، نقاشی با علامت. ..


آموزش آبرنگ با قلم قلم

Watercolor with Brush Pens

یاد بگیرید که چگونه رنگ آمیزی و رنگ آمیزی را با قلم مو یا نشانگرهای محلول در آب انجام دهید و یک تاج گل آبرنگ زیبا به عنوان پروژه خود ایجاد کنید! ما پوشش خواهیم داد: ترکیب رنگ Ma. ..