Christina Colourful

هنرمند شهودی و خودآموخته

کریستینا تام یک هنرمند شهودی در زمینه هنر سیال و انتزاعی است.

کریستینا به عنوان یک هنرمند پاره وقت در Art Escape Studio Collective در کپنهاگ، دانمارک کار می کند. او اصالتاً اهل فونن دانمارک است، اما سال‌های زیادی را در سفر و زندگی در خارج از کشور گذرانده است.

کریستینا یک هنرمند خودآموخته است و اشتیاق او برای خلق کردن از یک دوره بی ثباتی ناشی شده است. او پس از وقف کامل خود به حقوق حیوانات و فعالیت های زیست محیطی، با افسردگی عمیق، اضطراب و تمایل به خودکشی دست و پنجه نرم کرد. شغلی که او را وادار کرد تا عمیقاً در جنبه های تاریک بشریت و درون خود فرو برود - این عشق او به خلق هنر بود که او را بیرون کشید.

تمرین خلق هنری سیال به او کمک کرد تا یک بار دیگر با فرزند درونی خود ارتباط برقرار کند و به حالت‌های مراقبه عمیق‌تری برسد، در حالی که تماشای رنگ‌ها در هم می‌آید و در جادوی خلقت فرو می‌رود.

نقاشی اکریلیک مایع برای او درمانی شد - و فرآیند خلقت به او کمک کرد تعادل را دوباره به دست آورد. درمان هنری بازیگوش کریستینا در سال 2019 آغاز شد. اما تنها زمانی که پس از سال‌ها در خارج از کشور به کشورش دانمارک بازگشت، هنر به بالاترین اولویت او تبدیل شد.

او با بسیاری از اشکال هنری مختلف آزمایش کرده است و یک شهود و استعداد واقعی برای خلق زیبایی برای جهان ایجاد کرده است.

شما می‌توانید عشق و علاقه کریستینا به نقاشی را در هر اثری که خلق می‌کند احساس کنید - رنگ‌های پر جنب و جوش و امواج هدفمند نمونه‌ای را ایجاد می‌کنند - در لحظه - که فقط می‌توان آن را اینگونه توصیف کرد: پر از زندگی.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر هنر سیال شهودی - ریختن اکریلیک

Introduction to Intuitive Fluid Art - Acrylic Pouring

این کلاس برای کسانی است که به دنبال خلق آثار هنری زیبا هستند، این یک تکنیک ساده و سرگرم کننده است و انجام آن برای هر کسی آسان است! شما به هیچ تجربه یا sp نیازی ندارید. ..