Pauline McKinney

هنرمند دوستدار داده

سلام دوست! از ملاقات شما خوشبختم! من پائولین هستم!

من یک مادر مشغول کار دیوانه هستم که تعهدات زیادی دارم و زمان کافی ندارم. والدین شاغل، مادر، شریک زندگی و انسان بودن می تواند فوق العاده سخت، طاقت فرسا و طاقت فرسا باشد، درست است؟

در این زندگی پر چالش و پرمشغله که از ما انتظار می‌رود کارهای کمتری انجام دهیم: می‌خواهم همه چیزهایی را که به من کمک کرده است - با شما به اشتراک بگذارم.

هدف من این است که به شما ایده‌ها، تمرین‌ها و منابعی بدهم تا زمان، انرژی و شادی را در زندگی‌تان به شما بازگردانم! همه ما می‌توانیم از همه این موارد بیشتر استفاده کنیم، درست است؟

شغل روزانه من:

من در مورد طول عمر یک نوجوان جسور در دنیای داده بوده ام. من برای کمک به شرکت‌ها برای تغییر و تغییر کل بازی‌شان برای زمان سریع‌تر به بینش و صرفه‌جویی عظیم در زمان و انرژی اختصاص یافته‌ام.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مامان خسته برای برنامه ریزی منو

The Exhausted Mom's Guide to Menu Planning

" آیا برای تهیه شام ​​مشکل دارید، چه برسد به برنامه ریزی آن؟ من به وقت شام وحشت داشتم! بعد از یک روز طولانی در یخچال را باز می کردم، اما متوجه شدم که گلوریو ندارم. .."


آموزش مهارت های تفکر خلاق خود را افزایش دهید و در این چالش 4 روزه (~ 5 دقیقه در روز!) رونق داشته باشید.

Supercharge your creative thinking skills and have a blast in this 4 day challenge (~ 5 mins a day!)

"مهارت های تفکر خلاق در محیط های کاری امروزی بسیار مورد تقاضا هستند و تفکر خلاق را می توان در هر مکانی استفاده کرد - در خانه، محل کار، و در تمرین هنری شما!


آموزش راهنمای مردم لطفا برای قرار دادن خود در اولویت!

The People Pleaser's Guide to Putting Yourself First!

" آیا شما مادام العمر مردمی هستید که معمولاً همه را بر خود ترجیح می دهید؟ یک شریک/مادر/دوست فداکار که همیشه برای همه به جز شما حاضر است؟ دارند. .."