Kyle Petchock

هنر کایل پچاک

سلام، من کایل پتچاک هستم و به کانال Skillshare من خوش آمدید! من یک هنرمند آزاد هستم که در زمینه تصویرسازی دیجیتال/هنر کمیک تخصص دارم و این سفر مستقل را فقط سه سال پیش آغاز کردم. با این حال، این یک شبه اتفاق نیفتاد. ورود به دنیای هنر کار ساده ای نیست. این نیاز به سالها تمرین، صبر و از همه مهمتر استقامت برای عبور از چالش ها دارد. همیشه به خود ایمان داشته باشید، زیرا اگر این کار را انجام دهید، اقدامات الهام‌بخش لازم را انجام خواهید داد تا شما را یک قدم به سمت هدفتان نزدیک‌تر کند، حتی اگر آنها قدم‌های کوچکی باشند (بله، اینها هم مهم هستند).

شعار شخصی من "پشتکار باشید" است که مخفف حروف اول من (KP) نیز هست. مهمتر از آن، من از این شعار استفاده می‌کنم تا به هنرمندان مشتاق بفهمانم که حتی یک مرد معمولی که سال‌ها با اضطراب پشت درهای بسته مبارزه می‌کرده و هیچ آموزش رسمی مدرسه هنری در زمینه تصویرسازی کمیک نداشت، می‌تواند موفق شود. در اوایل سفر هنری‌ام موانع بیرونی زیادی بر سر راه من وجود داشت، اما چالش‌برانگیزترین مبارزه مبارزه با افکار منفی درونی‌ام بود که باعث شد نتوانم به‌عنوان یک هنرمند طنز خیلی زودتر به دنبال رویای من باشم. پس این معنای خاصی پشت آن است، به این معنا که اگر به راه خود ادامه دهید و رویای خود را با هر آنچه دارید دنبال کنید، در مواجهه با طرد شدن، ناامیدی ها و شکست ها، در نهایت پاداش خواهید گرفت. آن وقت است که به زندگی ثابت می‌کنید چقدر آن را می‌خواهید، و با انجام این کار در آزمون موفق می‌شوید.

یک هنرمند حرفه‌ای که به من انگیزه زیادی داده است، هنرمند استرالیایی پاتریک براون است، که می‌خواهم از او به خاطر الهام‌بخشی که به من انگیزه داد تا از اشتیاقم دست نکشم و همچنین حمایت خانواده، دوستان و نامزدم تشکر کنم. پس، خوش آمدید، و بیایید به استقامت ادامه دهیم!

دوره های این مدرس:

آموزش کشیدن دست های پویا

Drawing Dynamic Hands

"در جدیدترین آموزش‌های ویدئویی Skillshare، من شما را از طریق رویکرد بصری هنری خود برای ترسیم ژست‌های پویا دست راهنمایی می‌کنم! دست‌ها می‌توانند چالش برانگیز باشند..."


آموزش اصول طراحی شکل - فیگور زن

Figure Drawing Basics - The Female Figure

"سلام به همه!  در این دوره آموزشی نقاشی، من به شما نشان خواهم داد که چگونه شکل یک زن را ترسیم کنید.   ابتدا همه آن را به دروس فرعی تقسیم می کنیم، که هر کدام بر روی یک درس تمرکز می کنند."


آموزش گرفتن شباهت ها

Capturing Likenesses

"سلام به همه!  در این دوره آموزشی طراحی، من روند هنری خود را برای گرفتن شباهت چهره ها به شما نشان خواهم داد. ترسیم شبیه یک چهره دشوار است، اما h..."


آموزش ترسیم حالات صورت

Drawing Facial Expressions

هی همه! در این دوره طراحی، روند هنری خود را برای ترسیم حالات چهره قانع کننده به شما نشان خواهم داد. من دوره را به هفت تقسیم می کنم. ..


آموزش اصول طراحی شکل - شکل مرد

Figure Drawing Basics - The Male Figure

هی همه! در این دوره آموزشی به شما نشان خواهم داد که چگونه شکل مرد را ترسیم کنید. ما ابتدا همه را به درس‌های فرعی تقسیم می‌کنیم که هر کدام بر روی یک درس تمرکز می‌کنند. ..


آموزش ترسیم پس زمینه تفصیلی

Drawing A Detailed Background

"در این آموزش طراحی، من شما را در تمام مراحل هنری خود برای برنامه ریزی و ایجاد یک صحنه پس زمینه دقیق راهنمایی می کنم - در این مورد، o.."


آموزش ترسیم ژست های پویا

Drawing Dynamic Poses

"سلام به همه!  در این دوره طراحی، من به شما نشان خواهم داد که چگونه ژست های پویا را ترسیم کنید.   این دوره را به چهار درس تقسیم می کنم که هر درس یک دی را پوشش می دهد. ..."