Travis Vermilye

هنرمند رسانه های دیجیتال

سلام! من یک هنرمند رسانه های دیجیتال، استاد طراحی و تصویرسازی، تصویرگر و انیماتور زیست پزشکی، علاقه مندان به قهوه، فلای فیشار، کوهنورد، دوچرخه سوار، و یک سری چیزهای دیگر هستم - اما من پرت می شوم.

من مراحل مختلفی را در Skillshare پشت سر گذاشته‌ام تا بفهمم چه نوع کلاس‌هایی را می‌خواهم برای همه شما بسازم. من روی انیمیشن های زیست پزشکی (3D Motion BioLab)، کلاس های مبتدی در Cinema 4D (ABC4D) تمرکز کردم و اکنون در حال ایجاد کلاس های طراحی حرکت عمومی تر و کلاس های مرتبط با هنر هستم. این ممکن است برای برخی کمی شکسته به نظر برسد، اما من به این نتیجه رسیدم که کاملاً برای من مناسب است. من همیشه چیز جدیدی را امتحان می کنم، بعد از مدتی از آن خسته می شوم و تکنیک های جدیدی را یاد می گیرم تا دوباره به من انرژی بدهم.

بالاخره من یک جوزا هستم.

:)

کلاس های ABC4D همه در مورد ارائه اجزای کوتاه و مدولار طراحی شده برای آموزش یک ویژگی مفید در Cinema 4D در سریع ترین زمان ممکن است. مهارت را یاد بگیرید، سپس آن را در یک پروژه کوتاه اجرا کنید. با گذشت زمان، دانش زیادی در مورد این نرم افزار به دست خواهید آورد، به گذشته نگاه خواهید کرد و از میزان آموخته های خود شگفت زده خواهید شد.

اکنون بیش از 17 سال است که با Cinema 4D انیمیشن های زیست پزشکی می سازم. در طول مسیر، من چیزهای زیادی یاد گرفتم و چند نکته و تکنیک را توسعه دادم که ممکن است برای شما مفید باشد. اگر به ایجاد انیمیشن های زیست پزشکی یا تصاویر با Cinema 4D علاقه دارید، پس این کلاس ها برای شما مناسب است!

به‌عنوان دانشیار هنرهای تجسمی در CU Denver، کلاس‌های مختلفی را در موضوعات مختلف از تصویرسازی تا طراحی حرکت سه‌بعدی تدریس می‌کنم. کلاس های موجود در اینجا الهام گرفته از هنر خلاقانه خودم و همچنین برخی از نمایش هایی است که در طول سال ها در کلاس هایم انجام داده ام. گروهی از سکانس‌های عنوانی مانند True Detective یا Daredevil الهام گرفته‌اند. من عاشق طراحی عنوان هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش عکس های عکاسی ماکرو خود را برای تصاویر واضح تر ترکیب کنید - انباشته شدن فوکوس!

Combine Your Macro Photography Shots for Sharper Images - Focus Stacking!

من به عنوان یک علاقه‌مند به عکاسی ماکرو و دوستدار موجودات کوچک، زمان زیادی را صرف تلاش برای به دست آوردن عمق میدان وسیع‌تری از عکس‌های ماکرو و فوتومیکروگ خود می‌کنم.


آموزش چگونه عناوین DAREDEVIL را در Cinema 4D ایجاد کنیم

How To Create The DAREDEVIL Titles Look in Cinema 4D

هنرمندان در طول اعصار با مشاهده کار و روند کسانی که پیش از آنها آمده اند - استادان - آموخته و رشد کرده اند. این کلاس همه چیز در مورد l است. ..


آموزش بخش سلولی با فیلدها و حجم ساز در سینمای 4 بعدی

Cellular Division with Fields and the Volume Builder in Cinema 4D

«شدن» یان ون آی‌جکن اخیراً به‌عنوان گزیده‌ای در نمایشگاه فیلم کوتاه نشنال جئوگرافیک پست شده است. این فیلم توسعه یک نیوتن آلپی را نشان می دهد. ..