Ketlin Martins

طراح گرافیک + کارآفرین

سلام به همه!

اسم من کتلین مارتینز است و من یک طراح گرافیک و صاحب برند لوازم التحریر پیج ویلو هستم. من بیش از 10 سال است که یک طراح گرافیک مستقل هستم و همچنین برای آژانس های طراح در کانادا کار کرده ام. من به مدت 5 سال در ونکوور، بریتیش کلمبیا زندگی کردم و اکنون در مونترال، QC که در 6 سال گذشته بوده ام، ساکن هستم. پس از سالها فعالیت در زمینه طراحی گرافیک، تصمیم گرفتم دانش خود را گسترش دهم و تجارت لوازم التحریر خودم را افتتاح کنم. من کارت های تبریک و چاپ های هنری طراحی می کنم و همیشه به دنبال اضافه کردن به مجموعه هایم هستم. برای دیدن قطعات بیشتر من می توانید روی .

کلیک کنید

اکنون تصمیم گرفتم پروژه دیگری را انجام دهم که در اینجا در Skillshare معلم می شود. من دانش طراحی خود را به اشتراک خواهم گذاشت و بخشی از کارهایی که انجام می دهم را آموزش خواهم داد. امیدوارم شما را در یکی از کلاس های خود ببینم و از حضورتان متشکرم!

کتلین.

دوره های این مدرس:

آموزش میوه های گواش - راهنمای گام به گام در مورد نحوه رنگ آمیزی میوه ها با استفاده از گواش

Gouache Fruits - A Step-by-Step Guide on How to Paint Fruits Using Gouache

"در این کلاس دانش آموزان تکنیک هایی را در مورد نحوه رنگ آمیزی میوه ها با استفاده از گواش یاد می گیرند. این کلاس به آنها کمک می کند تا با یادگیری تفاوت سبک خلاقانه خود را توسعه دهند."


آموزش گل‌های آبرنگ: چیدمان‌های تصویری زیبای گل ایجاد کنید

Watercolor Flowers: Create Beautiful Illustrative Floral Arrangements

در این کلاس، دانش‌آموزان تکنیک‌هایی را در مورد نحوه نقاشی گل‌ها با استفاده از رنگ آبرنگ یاد خواهند گرفت. این کلاس به آن‌ها کمک می‌کند تا سبک خلاقانه‌ی خود را توسعه دهند. ..