Laura Chis

مدیر محصول و علاقه مندان به تدریس

سلام، من لورا هستم.

من یک مدیر محصول با تقریباً 8 سال تجربه هستم و همه در زمینه فناوری بزرگ کار می کنم. من حرفه مدیریت محصول خود را با آمازون شروع کردم، پس از مدتی به عنوان یک تحلیلگر تجاری. من روی پروژه‌های شگفت‌انگیزی کار کردم که سعی می‌کردم گسترش خرده‌فروشی و مدیریت بهینه‌سازی هزینه‌های کپی را در سراسر اروپا فعال کنم. پس از آن، سفرم را با Booking آغاز کردم و روی ساختن بهترین پلتفرم ابری کلاس خود کار کردم تا توسعه دهندگان بتوانند به راحتی برنامه های خود را به AWS منتقل کنند.

با این حال، تدریس همیشه علاقه من بوده است! در طول مدتی که در آمازون بودم، کلاس SQL ماهانه برای مبتدیان را تدریس می کردم که موفقیت بزرگی بود. این به من انگیزه داد تا اشتیاق خود را به سمت ایجاد کلاس های آنلاین در مورد موضوعاتی که دوست داشتم می دانستم، هدایت کنم، اما هیچ کس به من یاد نداد!

هر زمان خواستید تماس بگیرید!

دوره های این مدرس:

آموزش شکستن سوال رفتاری مصاحبه: روش STAR+L

Cracking the Behavioral Question Interview: STAR+L Method

آیا تا به حال با سوال رفتاری در مصاحبه غافلگیر شده اید؟ شاید شما حتی نمی دانستید که سوالات رفتاری چیست تا زمانی که به چالش کشیده شده اید. ..


آموزش اهداف شخصی برای زندگی پرمشغله: رویکرد رنسانس

Personal Goals for Busy Lives: The Renaissance Approach

"آیا تا به حال اهداف شخصی یا تصمیمات سال نو را تعیین کرده اید اما هرگز آن را دنبال نکرده اید؟ آیا حتی از انجام این کار دست کشیدید زیرا به نظر می رسید چیزی قرار است شکست بخورد؟  آیا..."