Olga Sumarokova

نقاشی چینی


سلام، من اولگا هستم، معلم نقاشی چینی شما. به کلاس آنلاین نقاشی چینی من خوش آمدید!


من یک هنرمند و طراح حرفه ای هستم. همچنین من یکی از بنیانگذاران استودیو و کارگاه Chainka در مسکو هستم.
من در سال 2000 از دانشگاه هنر و صنعتی مسکو فارغ التحصیل شدم. در سال های 2010 - 2011 دوره کامل آموزش گوئو هوآ را با نام "گل ها پرندگان هستند" با موفقیت به پایان رساندم. گونگبی را نیز شامل می شود. برای این دوره گواهینامه ای از معلم جولیا نائوموا دریافت کردم و بعداً شروع به توسعه برنامه های آموزشی خودم کردم.
در سال های 2014-2015 دانش خود را در guó huà با لی ییشیائو لائوشی و خوشنویسی با Sie Yun Hui Laoshi بهبود بخشیدم.
> در سال 2013، من خوش شانس بودم که نقاشی چینی را در چین، در دانشگاه انشان تحصیل کردم. سخنرانی‌ها توسط تیان لی انجام شد و من بر مهارت‌های سبک‌های Xe-i، منظره‌ها و نقاشی‌های گونگبی تسلط یافتم
دوره آموزشی خود را در چین، در دانشگاه انشان با معلم Leu Feng Wen در سال‌های 2014، 2016 و 2017 به پایان رساندم.> علاوه بر این، همچنین در سال 2017، من این فرصت را داشتم که در کارگاه هنرمند مشهور معاصر چین، ژو بین، در پکن، سبک موگوف را مطالعه کنم.
در سال 2019 توسط شین چنای، حیوان شناس معروف گونگ بی، آموزش دیدم. با توجه به برنامه طراحی گربه به سبک پیچیده گونگبی.

اکنون عضو انجمن بین المللی خوشنویسی چینی و هنرمندان سومی، توکیو، ژاپن (انجمن بین المللی هنر خوشنویسی چینی و هنرمند نقاشی جوهر) هستم.

لیست هنرهای من اینجاست:

ما به افراد مبتدی، متوسط ​​و کلاس های پیشرفته برای هنرمندان سراسر جهان آموزش می دهیم. خوش آمدید از هنر نقاشی با تکنیک سنتی چینی لذت ببرید! من تجربه دانش قابل توجهی برای ارائه تمام نکات و توضیح تمام اسرار هنر چینی به شما دارم تا حتی در یک کلاس تصویر منحصر به فرد خود را بسازید.


دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک ها و ضربات اولیه در نقاشی چینی توسط اولگا

Basic techniques and strokes in Chinese painting by Olga

"این یک کلاس برای مبتدیان است که توسط اولگا سوماروکووا تدریس می شود. در قسمت اول این کلاس شما چیزهای زیادی در مورد انواع اصلی قلم مو، رنگ و کاغذ یاد خواهید گرفت. ..."


آموزش Morning Glory Ivy - نقاشی رنگارنگ چینی

Morning Glory ivy - colorful chinese painting

" من به شما یک کلاس نقاشی بسیار احساسی و خلاقانه پیشنهاد می کنم. ما امروز یک گیاه بسیار ساده اما دوست داشتنی را نقاشی می کنیم که تقریباً در همه جا رشد می کند. Ipomea یا Morni. .."


آموزش نقاشی چینی: آلو و برف

Chinese Painting: Plum and Snow

"من می خواهم با شما آلوی شکوفه را با استفاده از تکنیک های نقاشی سنتی چینی نقاشی کنم. آلو یک موضوع کلاسیک در نقاشی چینی و یکی از "فو..." است.


آموزش نقاشی چینی: نحوه رنگ آمیزی گل نیلوفر آبی

Chinese Painting: How to Paint a Lotus Flower

"من می خواهم با شما یک گل نیلوفر آبی با ساقه و برگ در نقاشی سنتی چینی نقاشی کنم. نیلوفر آبی نماد زندگی و شادی است. روشن و تمیز، تو .."


آموزش نقاشی چینی: چگونه فورسیتیا را نقاشی کنیم

Chinese Painting: How to Paint a Forsythia

یکی دیگر از گلهای اوایل بهار، فورسیتیا است - شی بعدی برای کلاسهای من. Forsythia بوته ای است که با گل های زرد درخشان و آفتابی خود جلب توجه می کند. ..


آموزش شکوفه درختان، صخره ها و قایق ها در چشم انداز چینی

Blossoming trees, Rocks and Boats in Chinese landscape

"دوباره سلام! به ترسیم یک منظره دیگر خوش آمدید. این کلاس همچنین در مورد نقاشی طبیعت به سبک سنتی چینی است. ترکیب و تکنیک بیشتر مناسب است. .."


آموزش یک گل برفی را به سبک چینی رنگ کنید.

Paint a Snowdrop Flower in Chinese style.

"در اینجا اولین بخش از دوره کامل اختصاص داده شده به گل پامچال های مختلف - ظریف ترین و شکننده ترین گل های اوایل بهار است. ما اکنون یک تاچ می کشیم. .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی گل کروکوس در نقاشی چینی

How to Paint a Crocus Flower in Chinese Painting

در اینجا قسمت دوم دوره کامل اختصاص داده شده به پامچال های مختلف - ظریف ترین و شکننده ترین گل های اوایل بهار است. کروکوس جذاب یکی است. ..


آموزش گل موساری: چگونه به سبک چینی نقاشی کنیم

Musсari Flower: How to Paint in Chinese style

گل پامچال دیگری که می‌خواهم با شما نقاشی کنم، مسکاری است. گل‌های خنده‌دار کوچکی در اوایل بهار از روی زمین ظاهر می‌شوند، گاهی اوقات از برف. یو ..