Riana Van Staden

هنرمند، طراح الگوی سطحی

سلام، من ریانا هستم. من یک هنرمند بین المللی، طراح الگوی سطح و عکاس هستم. من همچنین یک مربی نقره ای آرت کِی ثبت شده هستم. من دوست دارم خلاق باشم و دوست دارم دانشم را با دیگران به اشتراک بگذارم.

من طیف گسترده ای از موضوعات جالب را پوشش خواهم داد، مانند نحوه شروع ایجاد هنر برای لباس، هنر انتزاعی و نحوه استفاده از آن برای ایجاد درآمد اضافی و موارد دیگر.

اگر احساس می‌کنید می‌توانید چیزی از من بیاموزید، لطفاً من را دنبال کنید تا به محض انتشار یک دوره جدید، به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنید.

همه کلاس های من سرگرم کننده خواهند بود و شما واقعاً می توانید استراحت کنید و فقط از خلاقیت خود لذت ببرید. من دوست دارم از طریق ایجاد "هنر شهودی" کار کنم - برای من که ترس ها را کنار بگذارم تا "کامل" باشیم و اجازه دهم هنر یا نقاشی شما بر اساس خواسته های قلبی، رویاها و رویاهای شما به شیوه ای بازیگوش تکامل یابد.

امیدوارم به زودی شما را در یکی از کلاس های خود ببینم!

عشق

ریانا x

دوره های این مدرس:

آموزش هنر جوهر الکلی آسان

Easy Alcohol Ink Art

به کلاس هنر جوهر الکلی آسان خوش آمدید. این یک کلاس بعدی از اولین دوره پایه است. در کمتر از نیم ساعت ما می خواهیم آسان و ساده ایجاد کنیم. ..


آموزش اصول جوهر الکل - خلق هنر انتزاعی قسمت 1

Basics of Alcohol Inks - Creating Abstract Art Part 1

"جادوی جوهرهای الکلی و نحوه ایجاد قطعات انتزاعی زیبا را بیاموزید. این کلاس اصول اولیه جوهر الکلی را به شما آموزش می دهد. ما به ابزار y نگاه می کنیم. .."