Deepali Kale

استراتژیست/مدیر رسانه های اجتماعی

سلام، من دیپالی هستم.

من یک استراتژیست رسانه های اجتماعی هستم. من به برندهای B2B و B2C کمک می کنم تا از قدرت رسانه های اجتماعی برای تجارت خود استفاده کنند. هدف من برای شما این است که به شما کمک کنم همه چیز را در مورد اینستاگرام و نحوه استفاده استراتژیک از این پلتفرم برای رسیدن به اهداف تجاری خود و افزایش فروش کسب و کار خود بیاموزید.

امروزه، اینستاگرام داغ‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی است و کسب‌وکارها در تلاش هستند تا چگونگی استفاده از رسانه‌های اجتماعی را بیابند، زیرا از پست گرفته تا داستان‌ها و حلقه‌های پخش زنده، چیزهای زیادی وجود دارد که با ویژگی‌های بسیاری می‌توان آن را انجام داد. گاهی اوقات در مورد اینکه کدام ویژگی ها و چگونه باید استفاده کرد.

این دوره در 5 ماژول طراحی شده است برای هر کسی که می خواهد از قدرت رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود استفاده کند. خواه شما یک کسب و کار کوچک، فریلنسر، مربی یا هر کسی باشید که می خواهد از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کند، این دوره برای شما مناسب است.

من این دوره را عمیقاً طراحی کرده ام تا شما درک عمیقی از چیستی اینستاگرام داشته باشید. چگونه می توانید به طور استراتژیک از اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید و دنبال کنندگان را به فروش تبدیل کنید. . به طور خلاصه، در پلتفرم کسب درآمد کنید. «این کار را خودتان انجام دهید» زیرا این کار شماست هیچ‌کس نمی‌تواند آن را مانند شما انجام دهد.

پس از گذراندن کامل این دوره، می‌توانید به تنهایی رسانه‌های اجتماعی خود را برای کسب و کار خود مدیریت کنید. به کمک شخص ثالث نیاز نخواهید داشت.

من مطمئن هستم که این دوره بازی رسانه‌های اجتماعی شما را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد و نمی‌توانم منتظر بمانم تا همه چیز را یاد بگیرید و از این دانش در کاربرد بلادرنگ در کسب‌وکار خود استفاده کنید، نتیجه بگیرید، دنبال‌کنندگان مهم‌تر از همه باعث می‌شوند فروش در پلتفرم باعث رشد کسب‌وکار شما شود.

لطفاً نظرات خود را در مورد تجربه یادگیری خود در طول این دوره به من بگویید.

موفق باشید! من شما را داخل کلاس خواهم دید.

بهترین،

Deepali

دوره های این مدرس:

آموزش دوره 101 استراتژی بازاریابی اینستاگرام

INSTAGRAM MARKETING STRATEGY 101 COURSE

دوره 101 استراتژی بازاریابی اینستاگرام در 5 ماژول طراحی شده است و هر ماژول دارای آموزش های ویدیویی عمیق و از ابتدا خواهد بود. دانش آموزان می توانند ل. ..