Jeanette Schevers

هنرمند اسب

سلام، من ژانت هستم.

من آثار هنری ایجاد می کنم که از فعالیت های روزانه ام با اسب هایم در مزرعه الهام گرفته شده است.

در طول سال‌ها، من در مکان‌های زیادی زندگی کرده‌ام و تجربیات شغلی مختلفی از جمله کار به عنوان طراح داخلی پس از فارغ‌التحصیلی از آکادمی بین‌المللی طراحی و فناوری در مونترال، تا اداره یک مرکز سوارکاری و سوارکاری به عنوان مربی سوارکاری حرفه‌ای Parelli داشته‌ام. . اکنون، من به عنوان یک هنرمند تمام وقت کار می کنم و همچنین اسب ها را آموزش می دهم و به دیگران یاد می دهم که چگونه اسب های خود را با استفاده از روش های طبیعی اسب سواری تربیت کنند.

یکی ثابت در زندگی من این بوده که همیشه هنر بیافرینم و اسب‌هایی که از کودکی الهام‌بخش من بوده‌اند احاطه شده باشم.

رسانه‌های انتخابی من روغن، پاستل، مداد رنگی و آبرنگ هستند، اما خودم را محدود نمی‌کنم و با مواد هنری که در دستم باشد کار می‌کنم!

من سفر هنری خود را در حساب‌های Facebook و خود به اشتراک می‌گذارم. من خودم توسط هنرمندی که در رسانه‌های اجتماعی می‌بینم انگیزه و برانگیخته شده‌ام و امیدوارم کارهای مشترک من وقتی به دنبال الهام می‌گردند، همین کار را برای دیگران انجام دهد. من همچنین امیدوارم که این کار را از طریق کلاس های خود در Skillshare انجام دهم! چه تازه شروع کرده باشید و چه به دنبال افزودن چند مهارت جدید به توانایی های فعلی خود باشید، مطمئناً آنچه را که به دنبال آن هستید در اینجا یا با یکی از مربیان دیگر در Skillshare خواهید یافت، می دانم که دارم!

به یادگیری ادامه دهید، هرگز برای شروع دیر نیست!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی را سریع و آسان انجام دهید

Get a drawing done quick and easy

در این کلاس من هک نقاشی مورد علاقه ام را با شما به اشتراک می گذارم. من ردیابی می کنم. . . بله درست خوانده اید . . من تصویر خود را دنبال می کنم تا بتوانم به بخش سرگرم کننده addi برسم. ..


آموزش سگ کورگی با مداد رنگی

Corgi Dog in Colored Pencil

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه هنر مداد رنگی خود را واقعی تر کنید؟ با من همراه باشید زیرا ما فقط از 6 مداد رنگی برای نقاشی این پرتره سگ کورگی شایان ستایش استفاده می کنیم. من. ..