Sabrina Gosselin

تصویرگر مستقل و روتوشگر عکس

من سابرینا گوسلین هستم، زیست شناس حیات وحش، هنرمندی که از کبک، کانادا رفته است. من از کودکی به طبیعت و هنر علاقه داشتم (آیا همه بچه‌ها اینطور نیستند؟)، و به عنوان یک بزرگسال بیشترین رضایت را از ادغام این دو در حالی که حیات وحش، حیوانات خانگی، و همه چیزهای "سبز" را به تصویر می‌کشم، می‌بینم!

من بیشتر از رسانه‌های سنتی، عمدتاً نشانگرهای مبتنی بر الکل و رنگ‌های روغنی استفاده می‌کنم، اما از فتوشاپ به‌عنوان روتوش عکاسی نیز به‌طور حرفه‌ای استفاده می‌کنم.

من همچنین دوست دارم اشتیاقم را با دیگران به اشتراک بگذارم و بسیار هیجان زده هستم که می توانم به مردم نشان دهم روند هنری خود را به عنوان یک معلم در Skillshare چگونه پیش می برم.

دوره های این مدرس:

آموزش نشانگرهای مبتنی بر الکل: چگونه خز را رندر کنیم و پرتره حیوانی خود را بسازیم

Alcohol-Based Markers: How to Render Fur and Create Your Own Animal Portrait

این کلاس شما را گام به گام در فرآیند پرتره حیوانات من، از کارهای آماده سازی تا کارهای نهایی، راهنمایی می کند. شما علائم مختلف مبتنی بر الکل را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش نشانگرهای الکلی و طبیعت: بافت سنگ

Alcohol Markers & Nature: Rock Textures

" در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه یک پرتره خانوادگی صخره ای شایان ستایش را با نشانگرهای مبتنی بر الکل و مدادهای رنگی، با تمرکز زیاد روی تکنیک، به تصویر بکشید. .."


آموزش نشانگرهای مبتنی بر الکل: شفق شمالی را نشان دهید

Alcohol-Based Markers: Illustrate the Northern Lights

" آیا شما مجذوب شفق قطبی زیبا هستید؟ در این کلاس کوچک، من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از علامت مبتنی بر الکل، نورهای شمالی عرفانی خود را ایجاد کنید. .."