Matt Reno

چاپگر لینوکات

من مت، چاپگر لکسینگتون، کنتاکی هستم.

من عاشق سفر به مکان‌های جدید و ثبت آن خاطرات از طریق هنر هستم. به همین دلیل است که بیشتر چاپ‌های من از مناظر منظره یا تصاویری از Americana کنار جاده است.

من همچنین عاشق آموزش لینوکات به دیگران هستم، به همین دلیل است که به چالش آموزش زمستانی Skillshare در سال 2021 پیوستم. من برای به اشتراک گذاشتن روند خود با دیگران در این پلت فرم عالی هیجان زده هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش حکاکی اولین چاپ لینوکات

Carving Your First Linocut Print

چاپ لینوکات یک فرآیند سرگرم کننده است که به شما امکان می دهد طرح ها را در یک بلوک حک کنید و آنها را با دست فشار دهید تا چندین نسخه از هنر خود ایجاد کنید. این کلاس برای. ..


آموزش ایجاد یک چاپ لینوکات منظره منظره

Creating a Scenic Landscape Linocut Print

چاپ لینوکات یک شکل هنری همه کاره است که خود را به طیف تقریباً بی پایانی از موضوع می رساند. نوع مورد علاقه من برای چاپ، سرزمین خوش منظره است. ..


آموزش چاپ ورق ژلی

Gelli Plate Printmaking

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش حکاکی چاپ لینوکات گره سلتیک

Carving a Celtic Knot Linocut Print

"هنر گره سلتیک از زمان های قدیم وجود داشته است و امروزه هنوز هم رایج است.  در این کلاس، اصول اولیه کشیدن گره سلتیک و چرخاندن آن را به شما می پردازیم.


آموزش سود از اشتیاق: اصول کسب درآمد از هنر شما

Profit from Passion: The Basics of Monetizing Your Art

"اصطلاح "هنرمند گرسنه" باید برای همیشه از بین برود. هنر ممکن است سرگرم کننده باشد، اما همچنین کاری است که زمان و هزینه می برد. و می تواند برای افراد دیگر ارزش ایجاد کند. . . .


آموزش رنگ آمیزی چاپ های Linocut خود

Coloring Your Linocut Prints

"در این کلاس، ما به چند روش برای ساختن چاپ های لینوکات با چندین رنگ خواهیم پرداخت.