Bryna Shields

تصویرگر، طراح سطح، معلم

من در حال بررسی مضامینی پیرامون تعلق به ارتباط انسانی، تصویر بدنی، و چگونگی تأثیر جامعه مدرن بر رابطه ما با طبیعت هستم. فرآیند خلاقانه من شامل تکنیک های آزمایشی و ترکیب رسانه ها برای تغذیه کنجکاوی بی پایان من برای یافتن راه های جدید برای بیان یک ایده است. من عاشق بازی با روش هایی برای تبدیل دنیای درونی ما به تجربیات بصری و تعاملی هستم.

در کلاس هایم، علاقه زیادی به آموزش هنر و خلاقیت به عنوان ابزاری برای رشد، ایجاد ارتباط دارم. حمایت و هدف من معتقدم که همه افراد خلاق هستند و کلاس های من برای کمک به شما طراحی شده اند تا ارتباط خود را با پتانسیل خلاق منحصر به فرد خود عمیق تر کنید.

من شیفته رنگ، مناظر زیبا، پادکست های جنایی واقعی، ماجراجویی در سفر، و تجربیات پیچیده ای هستم که ما را به عنوان انسان به هم مرتبط می کند. مشتریان گذشته شامل Crate هستند. بشکه، کروگر، جامبری، پیک کولاژ و آب سوما.

من اخیراً یک راهنمای رایگان ایجاد کردم تا به شما نشان دهم چگونه در هر جایی الهام بگیرید، و شما می توانید از آن استفاده کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش آزمایش‌هایی برای طراحان الگو: 5 روز برای ایجاد اعتماد به نفس خلاقانه

Experiments for Pattern Designers: 5 Days to Build Your Creative Confidence

این کلاس بر اساس این ایده ساخته شده است که همه افراد خلاق هستند، اما همه افراد دارای ابزار و طرز فکری نیستند که از طعم خاص خلاقیت آنها حمایت کند... Th. ..