Margot Harrington

طراح ارتباطات در Pitch Design Union

پس از چندین سال تجربه طراحی گرافیک آژانس، از کار اخراج شدم و اکنون بیش از 6 سال است که استودیوی شخصی ام را اداره می کنم. از آن زمان به بعد، یافتن مشاوره مالی، حقوقی، مشتری و تعادل زندگی برای مالک کسب‌وکار کوچک برایم دشوار بود، به همین دلیل است که با Skillshare روی این مسائل تمرکز می‌کنم. من به‌طور خستگی‌ناپذیری روی این جزئیات کار کرده‌ام تا پروژه‌هایم تا حد امکان راحت پیش بروند. من می توانم آموخته هایم را به گونه ای ترجمه کنم که با هر فرد خلاقی صحبت کند، به خصوص آنهایی که ترجیح می دهند وقت خود را صرف ساختن مطالب کنند تا نگران چاپ ریز، مدیریت بودجه خود و مشتریان مشکل باشند.

به‌عنوان یک طراح گرافیک، بسیاری از نمونه‌های من، از جمله نمونه طرح‌ها و بودجه‌هایی که به شما نشان خواهم داد، برای نوع خاصی از کار من (در چاپ، برندینگ و وب) بهینه شده‌اند، اما نکاتی که ما پوشش می‌دهیم برای سایر زمینه های خلاق نیز قابل اجرا است.

دوره های این مدرس:

آموزش قرارداد نویسی برای فریلنسرها

Contract Writing for Freelancers

بنابراین مدتی است که برای خودتان کار کرده اید. شما می دانید که باید قرارداد داشته باشید، شاید حتی یک قرارداد داشته باشید، اما آیا واقعاً جامع است؟ شاید. ..


آموزش فریلنسر برای خلاقان: از اولین جهش تا امور مالی

Freelancing for Creatives: From First Leap to Finances

"یاد بگیرید که چگونه شغل فریلنسری خود را تسریع کنید. این کلاس 60 دقیقه ای همه چیزهایی را که برای ترک شغل یا احیای کار آزاد فعلی خود باید بدانید را پوشش می دهد. . .