Vanessa Van Edwards

ونسا ون ادواردز محقق اصلی در Science of People ، یک آزمایشگاه تحقیقات رفتار انسان است. او ستون نویس هافینگتون پست و نویسنده کتاب Captivate - راهنمای هکر در رفتار انسان است. هدف او تبدیل مهارتهای نرم به مهارتهای سخت است. و کارهای ابتکاری وی در NPR ، Business Week و USA Today به نمایش در آمده است. او مرتباً سخنرانی می کند و در رسانه ها ظاهر می شود تا درباره تحقیقات خود صحبت کند. او در CNN ، Fast Company و Forbes نوشت. ونسا همچنین یک مشاور شرکتی متقاضی است و از تحقیقات خود با تعدادی از شرکتهای Fortune 500 از جمله American Express ، Clean and Clear و Symantec استفاده کرده است. ونسا از مرحله در نمایشگاه الکترونیکی مصرف کننده تا ارائه تحقیقات در MIT با گروه های سراسر جهان صحبت کرده است. کارگاه ها و دوره های پیشگامانه او به افراد می آموزد که چگونه با درک پویایی پنهان مردم ، در کسب و کار و زندگی موفق شوند. او یک جیک علمی ، فردی ناجور و در حال بهبودی و کتاب درسی ENTJ است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد درک اجتماعی

Building Your Social Perceptiveness

متخصصان دارای ادراک اجتماعی می توانند نشانه های مثبتی مانند تعامل، کنجکاوی و علاقه را تشخیص دهند و آنها را تحریک کنند تا حتی بیشتر تشویق شوند. یاد بگیرید که چگونه علائم علاقه و توافق را توصیف کنید.


آموزش مهارت های ارتباطی خود را با هوش مصنوعی مولد تقویت کنید

Amplify Your Communication Skills with Generative AI

در این ویدیو، یاد بگیرید که چگونه بهترین شیوه‌ها را برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت مهارت‌های ارتباطی خود برای تعامل مؤثرتر و تأثیرگذارتر شناسایی و اجرا کنید. روش های غیرمنتظره ای را بیاموزید که هوش مصنوعی می تواند در ارتباطات و روابط آنلاین و آفلاین کمک کند.


آموزش برقراری ارتباط با کاریزما

Communicating with Charisma

رویکردی مبتنی بر علم را برای بهبود واقعی و قدرتمند جذابیت کاری خود کشف کنید.


آموزش ارتباط غیر کلامی

Communicating Nonverbally

در مورد چگونگی برقراری ارتباط موثرتر با کنترل زبان بدن خود و درک ارتباط غیرکلامی از دیگران بیاموزید.


آموزش ایجاد اولین برداشت عالی

Creating Great First Impressions

بیاموزید که چگونه اولین برداشت های به یاد ماندنی ، تأثیرگذار و ماندگار را ایجاد کنید. استراتژی های مورد حمایت تحقیق را جستجو کنید که می تواند به شما کمک کند در چند ثانیه اول هرگونه تعامل را حساب کنید.