Frank the Butcher and Rick Williams

مدیران خلاق، نوامبر

سالها نماینده جنبش خلاق بوستون بوده است. فرانک که برای اولین بار به عنوان یکی از مجریان پادکست محبوب فرهنگ خیابانی The Weekly Drop و نویسنده مجلات مشهور ظاهر شد، مدت ها قبل از اینکه معمول شود، فاصله بین طرفداران فرهنگ خیابانی و خلاقان آن را پر کرد. فرانک به عنوان مدیر برند/طراح Concepts با چندین برند کلیدی برای تولید برخی از محبوب‌ترین پروژه‌های مشترک کفش و پوشاک در این صنعت همکاری کرد. فرانک قصاب با شرکت Butcher’s Block خود که محتوای ویدیویی و موسیقی تولید می کند، و اکنون به عنوان مدیر خلاق برای شرکت بازرگانی Boylston در بوستون منصوب شده است، فرانک قصاب به راه خود برای ارائه محصول با کیفیت، بدون توجه به رسانه، ادامه می دهد.

   

بنیانگذار و مدیر خلاق DISTINCT LIFE است، یک آژانس خلاق که بر برندسازی و طراحی تمرکز دارد. او همچنین مالک یک فروشگاه کفش ورزشی Burn Rubber در مترو دیترویت (و در عین حال مشهور جهانی) است. ویلیامز از طریق شرکت بازاریابی و فروشگاه خرده‌فروشی خود به طراحی و هدایت پروژه‌هایی برای New Balance، Reebok، Saucony و غیره آمده است. زمانی که ویلیامز در پروژه‌های خاص با برخی از معتبرترین شرکت‌های صنعت مشارکت خلاقانه ندارد، می‌توان برند لباس خود، DISTINCT LIFE DRY GOODS را توسعه داد. طراحی کفش کتانی یا یک طرح بازاریابی خلاقانه، ویلیامز به عنوان یک خالق پیشرفت می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش همکاری های مد: ایجاد یک محصول موفق، با هم

Fashion Collaborations: Creating a Successful Product, Together

پروژه های مشترک به ما این امکان را داده اند که برندهای شخصی خود را به سطح بالاتری ببریم. از شرکت‌های بزرگ تولید کفش‌های کتانی گرفته تا تولیدکنندگان خودرو، ما توانسته‌ایم اسپ. ..