Aima Kessy

آبرنگ و تصویرسازی


سلام، من Aima هستم! من هنرمند پشت Deinty Rebel هستم. من از خلق آثار هنری که الهام بخش است، حس شگفتی و کنجکاوی را شعله ور می کند و کمی درخشش را به زندگی روزمره می افزاید، لذت می برم! رسانه انتخابی من آبرنگ و جوهر است.

در طول سال‌ها، من تجربیات شغلی مختلفی از جمله کار به عنوان انیماتور سه بعدی پس از فارغ‌التحصیلی از رشته انیمیشن، انجام کارهای طراحی وب سایت آزاد، و اکنون کار پاره وقت با کودکان به عنوان مربی دوران کودکی در کنار هنرم را انجام می دهم اگر یک چیز در زندگی من ثابت بوده است، آن نیاز به خلق هنر است.

من بخش‌هایی از سفر هنری خود را بر روی خودم ثبت می‌کنم و امیدوارم که به دیگران در همان سفر کمک کند تا به بیان خلاقیت و صدای درونی خود ادامه دهند. من همچنین امیدوارم که این کار را از طریق کلاس های خود در Skillshare انجام دهم! چه تازه شروع کرده اید و چه به دنبال تکمیل سفر یادگیری خود هستید، امیدوارم که الهام گرفته باشید تا به یادگیری و ایجاد هر روز ادامه دهید!

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد عمق از طریق ارزش رنگ + کنتراست: یک ساکولنت آبرنگ را رنگ کنید

Creating Depth Through Color Value + Contrast: Paint A Watercolor Succulent

در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه از طریق درک نحوه عملکرد مقادیر رنگ و فرآیند لایه‌بندی، عمق و ابعاد بیشتری در نقاشی‌های خود ایجاد کنید. ..


آموزش تئوری رنگ مدرن: ترکیب اصلی رنگ برای آبرنگ

Modern Color Theory: Master Color Mixing for Watercolors

اگر به دنبال ارتقاء سطح بازی مخلوط کردن آبرنگ خود هستید و اعتماد به نفس برای ترکیب هر سایه رنگی را که می خواهید ایجاد کنید، این کلاس برای شما مناسب است! در این کلاس y. ..


آموزش ساکولنت های آبرنگ ساده و سرگرم کننده: رنگ + ترکیب

Fun & Simple Watercolor Succulents: Color + Composition

" به کلاس دوم آمپ Fun خوش آمدید. سریال ساده! در این کلاس یاد می گیرید که چگونه یک ساکولنت آبرنگ استیل شده بسازید و با بیماران آشنا شوید. .."


آموزش کاکتوس های آبرنگ ساده و سرگرم کننده: 3 تم رنگی

Fun & Simple Watercolor Cacti: 3 Color Themes

کاکتوس‌ها چیزهای کوچک دوست‌داشتنی هستند، جای تعجب نیست که آنها یک موضوع محبوب برای نقاشی و داشتن در خانه‌های ما هستند! در این کلاس یاد می گیرید که مقداری نقاشی کنید. ..


آموزش ابزارها و تکنیک های ضروری آبرنگ برای مبتدیان

Essential Watercolor Tools & Techniques for Beginners

در این کلاس، با ابزارها و موادی که برای شروع کار با آبرنگ نیاز دارید آشنا می‌شوید و به دنبال آن یک سری تمرین‌ها برای کمک به شما در ساختن سرمایه ارائه می‌شود. ..


آموزش ملزومات مراقبت از گیاهان ساکولنت: باغی رنگارنگ بسازید

Succulent Plant Care Essentials: Grow a Colorful Garden

"آماده ای برای افزودن رنگ و زیبایی بیشتر به خانه یا باغ خود؟ اصول مراقبت از گیاهان ساکولنت را بیاموزید تا با اطمینان این گیاهان را در محیط خود رشد دهید در حالی که ...."