Speak Spanish Fast

یاد بگیرید چگونه اسپانیایی صحبت کنید

کمی درباره من…

من در بریتانیا بزرگ شدم، که احتمالاً از لهجه من می توان فهمید،

من همیشه به زبان‌ها علاقه‌مند بوده‌ام، اما هرگز نتوانستم در کودکی به زبان‌ها صحبت کنم. من در بزرگسالی یاد گرفتم چگونه به چندین زبان صحبت کنم، که مستقیماً برخلاف این ضرب المثل رایج است که می‌گویند فقط در کودکی می‌توان زبان‌ها را یاد گرفت.

از طریق یادگیری چندین زبان، روش‌های مختلفی را برای حفظ موفقیت‌آمیز واژگان و بهبود مهارت‌های گفتاری و شنیداری خود انتخاب کرده‌ام.

یادگیری زبان ها تجربه فوق العاده ای بوده است و من واقعا از آن لذت بردم. اینکه بتوانید با کسی صحبت کنید و با آنها در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید، انواع مختلف دوستی ایجاد کنید و در تعطیلات با بومیان کشورهای مختلف صحبت کنید.

می‌توانم بگویم در تعطیلات بسیار خنده‌دار است، وقتی واقعاً بتوانید آنچه را که مردم به زبان مادری خود می‌گویند را درک کنید و بدانید که چگونه خواسته‌های خود را بخواهید.

به هر حال، همه اینها را ذکر می‌کنم زیرا، هرگز نمی‌خواهم کسی احساس کند که برای شروع یادگیری زبان خیلی دیر است یا اینکه خیلی سخت است، قطعاً شدنی است!

پس اگر به طور خاص به یادگیری اسپانیایی علاقه دارید، چرا دوره زبان اسپانیایی من را امتحان نکنید؟ من به صورت هفتگی دروس جدیدی را به آن اضافه خواهم کرد تا با رشد مهارت های شما، درس ها نیز رشد کنند،

در حال حاضر همه اینها از من است،

در یادگیری زبان اسپانیایی بهترین ها!

دوره های این مدرس:

آموزش اسپانیایی برای مبتدیان: بهبود مهارت های صحبت کردن

Spanish for Beginners: Improving your Speaking Skills

دوستان سلام! به دوره آموزشی اسپانیایی من خوش آمدید، از طریق دوره من به درک قوی از اصول اولیه زبان اسپانیایی خواهید رسید، یاد خواهید گرفت که چگونه به مردم سلام کنید. ..